تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802635008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از جلسه کارگروه ارزیابی برنامه اصفهان 1400 گزارش می‌دهد آینده‌ای روشن در افق 5 ساله برنامه اصفهان 1400


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از جلسه کارگروه ارزیابی برنامه اصفهان 1400 گزارش می‌دهد
آینده‌ای روشن در افق 5 ساله برنامه اصفهان 1400
برنامه راهبردی اصفهان 1400 با 6 هزار نفر ساعت کار کارشناسی، در سه بخش طرح‌ها و پروژه‌های شاخص، پروژه‌های مناطق و اقدامات طرح تحول است و برای سال 95 تا سال 99 اصفهان تدوین شده است.

خبرگزاری فارس: آینده‌ای روشن در افق 5 ساله برنامه اصفهان 1400



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه کارگروه عالی ارزیابی برنامه اصفهان 1400 عصر امروز با همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، اتاق فکر استان اصفهان و با حضور اساتید دانشگاه، نخبگان و کارشناسان پژوهشی در سالن شورای شهرداری اصفهان برگزار شد. *پشتیبانی از سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های اقتصادی ویژه از جمله اهداف برنامه اصفهان 1400 گسترش محرک‌ها و جاذبه‌های هویتی و تقویت حس مکان در عرصه‌های اکولوژیک و عناصر طبیعی شهر است؛ همچنین بهسازی و بازآفرینی بافت‌های تاریخی و ارزشمند شهر اصفهان با تکیه بر هویت تاریخی و فرهنگی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی مبتنی بر بازشناسی و تعمیق ارزش‌ها هم از جمله دیگر ضروریات برنامه اصفهان 1400 است که شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی را تبیین می‌کند که علاوه بر آن جذب و پشتیبانی از سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های اقتصادی ویژه در شهر بسیار حائز اهمیت است.

احمد عاملی رئیس مرکز پژوهش‌های کاربردی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تهیه تدوین برنامه اصفهان 1400 در قالب و الگوریتم مطلوب با توجه به فرصت‌ها و تهدیدهای شهر اصفهان اظهار کرد: در تهیه این برنامه نیم نگاهی به برنامه‌های گذشته شهر شده است که در این راستا لازم است با بررسی شورا، معاونت‌های شهرداری و نخبگان این برنامه ارزیابی شود تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص و برای آن برنامه‌ریزی شود. وی با بیان اینکه یکی از وظایف شورای شهر سیاست‌گذاری در جهت توسعه شهر است، افزود: بخشی از توسعه شهر در قالب برنامه‌های شهرداری متبلور می‌شود که در این راستا شورا موظف است که برنامه و بودجه شهرداری را پیش از تصویب، مورد سنجش قرار دهد تا مشکلی به وجود نیاید. *برنامه اصفهان 1400، افق برنامه 5 ساله شهری رئیس مرکز پژوهش‌های کاربردی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه برنامه اصفهان 1400، افق برنامه 5 ساله شهر را ترسیم می‌کند گفت: این برنامه می‌تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در آینده کلان‌شهر اصفهان داشته باشد که از این رو تدوین این برنامه با همکاری اتاق فکر استان اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است. وی خاطرنشان کرد: امید است اقدامات موثر این کارگروه منجر به بهبود نظام سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در شورای شهر و شهرداری اصفهان شده و تبدیل به الگویی موفق از ارزیابی علمی و دقیق برنامه‌های شهری در سراسر کشور شود تا بتوانیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

سعید فردانی مدیر برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اعلام اینکه نقشه راه پنج ساله اصفهان برای سال‌های 95 تا 99 تهیه و تنظیم شده است، اضافه کرد: از ابتدای مراحل تهیه این برنامه اتاق فکر مجازی شکل گرفت تا از نقطه نظرات شهروندان استفاده شود وی افزود: نظرسنجی از مردم و آشنایی با نیازها و درخواست‌های شهروندان یکی از مراحل تهیه برنامه اصفهان 1400 بوده که ارکان اصلی برنامه شامل شهر، مدیریت شهری و شهروندان بوده و این برنامه در دو سطح راهبردی و عملیاتی تهیه شده است. مدیر برنامه‌ریزی و بودجه معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان بیان داشت: سطوح برنامه اصفهان 1400 شامل ماموریت و چشم‌انداز، اهداف کلان، سیاست‌های کلان و ارزش‌های کلیدی، اهداف خُرد، راهبردها، سیاست‌های اجرایی و در نهایت برنامه عملیاتی شامل طرح ها، پروژه‌ها و اقدامات است. *افزایش بهره‌وری در مدیریت منابع و سرمایه‌های سازمانی وی با اشاره به اینکه عدالت محوری، نوآوری، خانواده‌محوری، هماهنگی و هم‌افزایی، کیفیت‌گرایی، مسجد محوری، مشارکت اجتماعی، توسعه درون‌زا و هویت ایرانی اسلامی از سیاست‌های برنامه اصفهان 1400 است به ویژگی‌های شاخص این برنامه اشاره کرد و گفت: حرکت از برنامه‌ریزی سازمانی به سمت برنامه‌ریزی است. فردانی ابراز داشت: بر اساس نتایج و پیامدها، تمرکز بر اولویت‌ها بر اساس رویکرد نیازهای راهبردی و عملیاتی، تدوین برنامه بر اساس دو رویکرد هدف‌سو و مشکل‌سو و تهیه برنامه در دو قسمت پیشرفت شهر و تحول شهرداری از مهمترین ویژگی برنامه اصفهان 1400 است. وی با بیان اینکه اعتلای هویت و ایجاد یک تصویر ملی پویا از شهر، ارتقای خلاقیت و سرزندگی در فضاهای شهر است، خاطرنشان کرد: افزایش بهره‌وری در مدیریت منابع و سرمایه‌های سازمانی، توسعه متعادل و متوازن شهر و بهبود خدمات و زیرساخت‌های سازگار با محیط زیست 4 هدف کلان برنامه اصفهان 1400 خواهد بود.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در مدت زمان پنج سال اتفاقاتی با ویژگی‌های مشخص در راستای اهداف و سیاست‌های از پیش طراحی شده روی می‌دهد گفت: این برنامه‌ریزی‌ها با تلاش و همکاری مرکز پژوهش‌های شورا و اتاق فکر استان اصفهان صورت گرفته است. محمود محمدی؛ معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه ارزیابی برنامه اصفهان 1400 گفت: برنامه‌ریزی دقیق اولویت همه حرکات و فعالیت‌های شهری است که تصویر بهتری از آینده شهر را به نمایش می‌گذارد که از این رو مراحل ارزیابی و تهیه برنامه اصفهان 1400 از مردادماه آغاز شده و برنامه‌های شهرداری را در مدت زمان سال‌های 95 تا 99 محاسبه می‌کند. *ضرورت اجرای اقدامات شهری طبق برنامه اصفهان 1400 وی با اشاره به حضور کلیه معاونت‌های شهرداری اعم از حمل و نقل، شهرسازی، عمرانی و مالی و اداری، ریاست شورای شهر، روسای کمیسیون‌های تخصصی آن در مراحل تهیه برنامه اصفهان 1400 تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در این فرصت کوتاه با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان این برنامه را به طور دقیق آماده کنیم. معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تدوین برنامه تنها یک مرحله از فعالیت‌ها محسوب می‌شود، اذعان کرد: بعد از بررسی و تایید در شورای اسلامی شهر، برنامه اصفهان 1400 سند الزام‌آور برای اجرای اقدامات شهری خواهد شد که با استفاده از نقطه نظرات شورای شهر و نخبگان می‌توانیم نقاط مبهم برنامه را آشکار کنیم و مباحث را با دلایل علمی و تخصصی ارائه دهیم تا بستری برای مدیریت بهتر شهری فراهم شود.

گسترش تبلیغات و فعالیت‌های رسانه‌ای شهرداری اصفهان در سطح ملی و بین‌المللی از جمله اهداف خرد برنامه اصفهان 1400 است؛ همچنین افزایش پایداری اکولوژیک با تاکید بر کاهش آلاینده‌ها و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی هدف خرد دیگر این برنامه است. توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌ها و استفاده از منابع انسانی و افزایش بهره‌برداری بهینه از دارایی‌های مشهود و نامشهود در اهداف خرد برنامه اصفهان 1400 در نظر گرفته شده که اعتلای سطح دانش و فرهنگ سازمانی و بهبود فرآیندهای کلیدی را در پی خواهد داشت. به گزارش فارس، برنامه راهبردی اصفهان 1400 با 6 هزار نفر ساعت کار کارشناسی، در سه بخش مجزا انجام شده که شامل طرح‌ها و پروژه‌های شاخص، پروژه‌های مناطق و اقدامات طرح تحول است و برای مدت زمان بین سال‌های 1395 تا سال 1399 شهر اصفهان تدوین شده است.

94/10/28 - 21:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن