تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس تا پایان سال روند صعودی خوبی خواهد داشت/ الان وقت سرمایه گذاری در بورس است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: فردین آقا بزرگی کارشناس بازار سرمایه درباره رشد شاخص بورس در روزهای گذشته به خبرنگار تراز گفت: عواملی مانند کاهش سود سپرده های بین بانکی، کاهش سود تسهیلات و سپرده بانکی، افزایش ارزهای خارجی در مقابل ریال که به نوعی مزیت رقابتی برای صادرکننده ها ایجاد می کند شرایط مناسبی را برای بازار سرمایه ایحاد کرده است.

به گزارش تراز ،فردین آقا بزرگی کارشناس بازار سرمایه درباره رشد شاخص بورس در روزهای گذشته به خبرنگار تراز گفت: عواملی مانند کاهش سود سپرده های بین بانکی، کاهش سود تسهیلات و سپرده بانکی، افزایش ارزهای خارجی در مقابل ریال که به نوعی مزیت رقابتی برای صادرکننده ها ایجاد می کند شرایط مناسبی را برای بازار سرمایه ایحاد کرده است. وی افزود: از طرفی پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات و اجرای برجام در آینده و جو روانی بازار طی مرور زمان به نقطه ای رسیده است که به نظر می رسد برای جلوگیری از کاهش بی جهت ارزش پول، بازار سرمایه با موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری مواجه است. لذا در آینده اطلاق حباب یا افزایش بی رویه شاخص ها در بورس صورت نگرفته و بازار روندی طبیعی را طی خواهد کرد.
آقابزرگی درباره زمان ادامه این روند صعودی اظهار داشت: این موضوع به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور در آینده بستگی دارد اما با فرض ثبات شرایط فعلی، احساس می کنم بورس ما حداقل تا پایان سال 94 با همین روند روبه بالا و صعودی پیش خواهد رفت. وی تصریح کرد: البته افزایش روند صعودی در روزهای اول در واحد هزار بوده ولی در روزهای آینده با شیب کمتری افزایش خواهد داشت ولی قطعا روند پیش رو روندی منفی نخواهد بود.
مدیرعامل کارگزاری بانک آینده درباره آینده بورس خاطرنشان کرد: پیش داوری در شرایط فعلی درباره آینده بورس مناسبت چندانی ندارد چرا که هنوز تبعات رفع تحریم ها به صورت فیزیکی دیده نشده است. اما به نظر می رسد رفع تحریم ها اثرات مثبت فراوانی بر بازار سرمایه ما داشته باشد.
آقابزرگی درباره نرخ خوراک پتروشیمی ها و تاثیرات این نرخ بر بازار سرمایه گفت: اگر چه قیمت خوراک پتروشیمی ها نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است اما به نظر می رسد دیدگاهی که قصد رسیدگی به صنعت پتروشیمی و ایجاد مزیت رقابتی برای تولیدکننده ها را دارد مهم تر از نرخ خوراک پایه است.
این کارشناس بازار سرمایه در توصیه به خریداران و فروشندگان سهام اظهار داشت: اگرچه ممکن است در حال حاضر در ریز معاملات روزانه شاهد فراز و نشیب هایی باشیم اما تجربه یک ماه گذشته نشان می دهد با وجود عدم توجه به بورس در ماه گذشته با قاطعیت می توان گفت حدود 50 شرکت بورسی در این ماه حدود 30 درصد بازدهی داشتند. وی در خاتمه تصریح کرد: به نظر می رسد شرایط جذابی برای بورس ایجاد شده و سهامداران می توانند با اتکا به تحلیل های بنیادی و به دور از هیجان، برای ورود به بورس و خرید سهام سرمایه گذاری کنند.









زمانبندی انتشار: 28 دى 1394 - 09:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن