تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813175380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش وپرورش می تواند از بخش خصوصی خرید خدمات آموزشی کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: خرید خدمات آموزشی از بخش خصوصی که تا پایان برنامه پنجم توسعه متوقف شده بود به عنوان تنها بند مربوط به آموزش وپرورش در برنامه ششم توسعه لحاظ شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ،خرید خدمات آموزشی از بخش خصوصی در قالب واگذاری تعدادی از مدارس دولتی به بخش خصوصی در مناطق مختلف کشور در سال تحصیلی گذشته اجرایی شد. طبق قانون بودجه سال 93 آموزش و پرورش می توانست از مدارس غیردولتی خرید خدمت آموزشی کند.
اجرای این طرح از سوی آموزش و پرورش با واکنش بسیاری از سوی نمایندگان مجلس و کارشناسان آموزشی همراه شد به گونه ای که مخالفت های جدی با ادامه اجرای این طرح صورت گرفت.
طبق گفته های نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مطابق بودجه سال 93، وزارت آموزش و پرورش می توانست کمبودهای خود را از طریق استفاده از صندلی خالی مدارس غیردولتی جبران کند اما آنها به جای خرید خدمت، مدارس دولتی را به بخش خصوصی واگذار کردند.
در سوی دیگر ماجرا، مسئولان وزارت آموزش وپرورش معتقد بودند،واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی صورت نگرفته بلکه از توان بخش خصوصی برای اداره مدارس دولتی استفاده شده است و مدیران این مدارس مدیر آموزش و پرورش هستند.
دلنگرانی از واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی باعث شد تا نمایندگان مجلس در بررسی قانون بودجه سال 1394 ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
آموزش وپرورش می تواند از بخش خصوصی خرید خدمات آموزشی کند






دوشنبه ، ۲۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن