تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد لزوم افزایش تعاملات نیروی انتظامی با مراکز دانشگاهی در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد
لزوم افزایش تعاملات نیروی انتظامی با مراکز دانشگاهی در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افزایش تعاملات نیروی انتظامی با مراکز دانشگاهی باعث تقویت و نهادینه‌تر کردن راهبردهای اساسی می‌شود.

خبرگزاری فارس: لزوم افزایش تعاملات نیروی انتظامی با مراکز دانشگاهی در زنجان



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار علیرضا صالحی ظهر امروز در جمع کارکنان با اشاره به وظایف ذاتی نیروی انتظامی در حفظ امنیت اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های هر سازمانی پویایی و انعطاف‌پذیری آن است. فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در این رابطه نیروی انتظامی با توجه به حضور گسترده خود در بین لایه‌های مختلف مردم ضرورت ایجاد معاونت اجتماعی را احساس کرده و ایجاد این ساختار و در نیرو آثار و تبعات بسیار گره‌گشا و پر ثمری در جلب اعتماد و مشارکت عمومی مردم در ماموریت‌های نیروی انتظامی داشته است.
وی با اشاره به ارتقای سطح فرهنگ عمومی و گسترش و توسعه مراکز آموزشی گفت: نیروی انتظامی برای اینکه در ماموریت‌ها بتواند با پشتوانه علمی و تحقیقاتی حرکت کند نسبت به تاسیس دفتر تحقیقات کاربردی در مرکزیت استان‌های کشور اقدام کرده است. فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: این باعث اثربخش بودن برنامه‌های پیشگیری انتظامی و افزایش سطح تعاملات ناجا با مراکز دانشگاهی شده است.
سردار صالحی تصریح کرد: افزایش تعاملات نیروی انتظامی با مراکز دانشگاهی باعث تقویت و نهادینه‌تر کردن راهبردهای اساسی و موضوعات مختلف ماموریتی بر اساس یافته‌های علمی شده است.
وی  ادامه داد: هدف از ایجاد پلیس پیشگیری حضور قدرتمند ناجا در سطح اجتماع، مسئول‌سازی دستگاه‌های هم سوء در پیشگیری از وقوع جرائم، آسیب‌های اجتماعی، کاهش میزان جرائم، تغییر بینش مردم نسبت به خود، مشارکت در حفاظت اموال و کاهش هزینه‌های کشف جرائم است.
فرمانده انتظامی استان زنجان وظیفه نیروی انتظامی را حفظ نظم و امنیت جامعه دانست و عنوان کرد:  نیروی انتظامی به تنهایی نظم و امنیت را برقرار نمی‌کند، بلکه سازمان‌ها، ادارات و موسسات زیادی در ایجاد و تولید نظم دخالت دارند و نیروی انتظامی هم یکی از این سازمان‌ها و نهادهاست و البته وقتی نظم و امنیت برقرار شد ما وظیفه داریم آن را حفظ کنیم. سردار صالحی با اعلام اینکه همه ما وظیفه داریم در ایجاد و حفظ نظم و امنیت کمک کنیم، خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت که در کل کشور در بین تمام مشاغل، سازمان پلیس و  نیروی انتظامی متنوع‌ترین وظایف را از نظر کمیت و کیفیت بر عهده دارد.

94/10/27 - 14:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن