تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان: شورای معتمدان پلیس در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی تشکیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:
شورای معتمدان پلیس در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی تشکیل می‌شود
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان تشکیل شورای معتمدان پلیس را در راستای پیشگیری از انواع جرائم و معضلات اجتماعی دانست.

خبرگزاری فارس: شورای معتمدان پلیس در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی تشکیل می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر کردلو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معتمد پلیس که در مجموعه مذهبی و فرهنگی حضرت ابوالفضل (ع) زنجان برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای معتمد پلیس می‌توانند بازوانی قوی برای پلیس در تامین نظم و امنیت در جامعه عمل کنند. وی با اشاره به فواید اجرای طرح همکاری اقشار مختلف مردم با پلیس اضافه کرد: اجرای طرح همکاری مردم به ویژه بزرگان، شوراها، دهیاران و معتمدان با پلیس بیشتر شده و تحولات مثبتی در زمینه برقراری امنیت را موجب می‌شود. معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان حل و فصل اختلافات در محلات و جلوگیری از تشکیل پرونده‌های انتظامی و قضایی، رفع مشکلات محلی از طریق طرح مسائل و مشکلات با ادارات دولتی و چاره‌جویی اهالی محل برای رفع آن‌ها، پیشگیری از ورود مسائل اجتماعی به حوزه‌های امنیتی را از وظایف شورای معتمد پلیس اعلام کرد. کردلو با تاکید بر تغییر رویه پلیس در چند وقت اخیر ادامه داد: در حال حاضر رویکرد پلیس بر پایه مردم استوار است و با برنامه‌ریزی در صدد استفاده از مردم به عنوان همیار است. وی مهمترین وظیفه پلیس را ارتقای احساس امنیت در جامعه اعلام کرد و گفت: هر چند همه دستگاه‌ها در ایجاد و تثبیت این احساس نقش دارند،  ولی به مانند همه امور نقش مردم در این امر محوری محسوب می‌شود.  معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدان محلی در تامین امنیت شهروندان ابراز کرد: مردم سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می‌شوند چرا که با استفاده از این کانال‌ها همکاری و مشارکت افزایش می‌یابد. کردلو با اشاره به تشکیل شورای معتمد پلیس، که طی چند سال اخیر مطرح و در محلات سراسر کشور عملیاتی شده است، افزود: این اقدام  نمونه‌ای از واگذاری تامین امنیت به مردم است.
وی تشکیل شورای معتمدان پلیس را در راستای پیشگیری از انواع جرائم و معضلات اجتماعی دانست و تاکید کرد: بر اساس این طرح امنیت در مرحله اول باید توسط معتمدان محل تامین شده و افراد ساکن در محلات به آنچه که در اطرافشان می گذرد، احساس مسئولیت کنند تا عرصه برای مجرمان محله تنگ و از وقوع جرائم پیشگیری شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه همکاری و تعامل اعضای شورای معتمد پلیس، موجب ارتقای امنیت اجتماعی می‌شود از اعضای این شورا درخواست کرد تا با کمک به اجرای طرح‌های خود مراقبتی در راستای پیشگیری از انواع جرائم به ویژه سرقت با پلیس همکاری کنند.

94/10/23 - 11:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن