تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814664674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محقق نشدن عدالت اجتماعی یکی از عوامل رکود در جامعه محسوب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران: محقق نشدن عدالت اجتماعی یکی از عوامل رکود در جامعه محسوب می شود ایلنا: دریابیگی گفت: افزایش تولید ملی و تحقق عدالت اجتماعی مهم ترین مسئله ای است که باید به آن توجه بیشتری شود.
محقق نشدن عدالت اجتماعی یکی از عوامل رکود در جامعه محسوب می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا ، نصرالله دریابیگی  صبح امروز در نشست سه جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرمایان مازندران درسالن اجتماعات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با مهم برشمردن شغل کار و کارگر ، اعمال ملاک های چهارگانه تعیین دستمزد واقعی را در واقعی شدن دستمزد کارگران دانست و اظهار داشت:کارگران در این روزهای پایانی سال چشم انتظار تحقق این موضوع به صورت هدفمند و قانونی هستند.
 
وی با بیان اینکه افزایش تولید ملی و تحقق عدالت اجتماعی مهم ترین مسئله ای است که باید به آن توجه بیشتری شود، افزود: محقق نشدن عدالت اجتماعی یکی از عومل رکود در جامعه محسوب می شود.
 
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ، گفت: امروز جامعه کارگری با مشکلات بیشتری نسبت به جامعه کارفرمایی مواجه است ،این در حالی است ایثارگران و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس برای ایجاد امنیت جنگیدند و به شهادت رسیدند ولی امروز کسانی که مشغول به کار هستند از امنیت شغلی برخوردار نیستند.
 
این فعال جامعه کارگری بیان داشت: کارگران ما در طول دفاع مقدس حقوق دریافت نکردند واین نشان از بیعت آنها با امام راحل  و آرامانهای دفاع مقدس بوده است در حالی که امروز حدود یکصد و20 هزار تومان از دولت طلبکار هستیم.
 
دریابیگی تعیین نرخ دستمزد را یکی از عوامل عدالت اجتماعی برشمرد و افزود: برای برون رفت از معضلات اقتصادی باید در تعیین دستمزد این ملاک را لحاظ کرد.
 
وی با اشاره مبحث خصوصی سازی روند اجرای خصوصی سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران انتقاد کرد و گفت: خصوصی سازی از بهترین موارد قانون اساسی است که  این روند بدون نظارت لازم نه تنها باعث بهبود وضعیت کسب و کار نمی شود بلکه مشکلاتی را برای جامعه کارگری بوجود آورده است.
 
دریابیگی در ادامه افزود: بر اساس اصل 44 ، هدف از خصوصی سازی تقسیم عادلانه ثروت و فراهم کردن اشتغال بوده است ولی در استان خصوصی سازی در بعضی از مواقع مشکلاتی را برای جامعه کارگری بوجود آورده است.
 
وی با اشاره به اینکه هر اندازه مذاکرات را در این نشست های سه جانبه ادامه می دهیم اما طرف مقابل به این مذاکرات توجه نمی کند، افزود: سیاست های نادرست اقتصادی سبب شده در شهرداری های مازندران، کارگران اشتغال خود را از دست بدهند.
 
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، عنوان کرد: وضعیت و شرایط واحدهای صنعتی و کارگران استان نشان از آن دارد در این استان روند خصوصی سازی که باید از سوی مسئولان به خوبی اعمال شود، انجام نگرفته است.
 
دریابیگی ، افزود: خصوصی سازی واحدهای تولیدی و صنعتی از بهترین دستاورد و تلاش جمهوری اسلامی برای برقراری عدالت اجتماعی و اعدالت اقتصادی است.


۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ۱۳:۵۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن