تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران از مسائل مختلف جهان اسلام دفاع می کند/ حزب الله همچون سپری در برابر فتنه انگیزی ها ایستاده است


واضح آرشیو وب فارسی:تقریب نیوز: معاون دبیرکل حزب الله: ایران با اتخاذ روش ها و اسلوب مثبت درصدد همکاری با مسلمانان و اعراب درخصوص پرونده ها و قضایای آنها است و از آنها دفاع می کند.
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم درمجمع المجتبی (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت با انتقاد از سیاستهای عربستان در منطقه، اظهار داشت: ازسعودی ها می خواهیم فرصت ومجال را برای توافق با ایران به منظور حمایت از امنیت و ثبات منطقه فراهم کنند به ویژه اینکه ایران یک بازیگر مثبت و کشوری مهم در تثبیت امنیت منطقه است.
معاون دبیرکل حزب الله افزود: ایران با اتخاذ روشهای مثبت و مناسب درصدد همکاری با مسلمانان و اعراب درخصوص پرونده ها و قضایای آنهاست و باید از این فرصت برای انتقال به مرحله بهتر استفاده کنیم.
شیخ نعیم قاسم در ادامه با بیان اینکه لبنان امروز در منطقه ای ملتهب زندگی می کند گفت: آتش از همه طرف لبنان را احاطه کرده با این وجود برخلاف تصور دیگران تحت تاثیر التهاب آفرینی و آتش افروزی ازجانب اسرائیل و یا تکفیری ها در سوریه قرارنگرفته است.
وی تاکیدکرد که دلیل این تاثیر ناپذیری، رفتار گروه های سیاسی در لبنان و در صدر آنها حزب الله است که همچون سپری در برابرفتنه انگیزی ها ایستاده است و برهمکاری برای نجات لبنان در این شرایط سخت اصراردارد.
معاون دبیرکل حزب الله افزود: حزب الله برای نجات ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تقریب ]
ایران از مسائل مختلف جهان اسلام دفاع می کند/ حزب الله همچون سپری در برابر فتنه انگیزی ها ایستاده است






یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تقریب نیوز]
[مشاهده در: www.taghribnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن