تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس تحت تأثیر جو روانی برجام مثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد پرس: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایطی که کلّیت بورس تحت تأثیر جو روانی اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها مثبت است، سهامداران نباید در شرکت هایی که از لحاظ بنیادی ضعیف هستند سرمایه گذاری کنند.
اقتصاد پرس : محمد قصری با اشاره به مثبت شدن روند بازار سرمایه تأکید کرد: به سهامداران به ویژه تازه واردان به بورس توصیه می شود با تحلیل و بررسی اقدام به خرید سهام کنند.
این کارشناس بازار سرمایه در خصوص روند معاملات بورس در سال جاری با توجه به خبرهای مثبت منتشر شده از مذاکرات هسته ای گفت: مهم ترین عامل منفی تأثیرگذار بر بورس به ویژه در ماههای گذشته چشم انداز نامناسب بازار بود.
وی افزود: البته نباید از وضعیت جهانی برخی صنایع از جمله صنایع معدنی و فلزات اساسی نیز در این زمینه غافل شد که افت جهانی قیمت نفت نیز مزید بر علت بوده است.
این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از درآمدهای سالیانه دولت از فروش نفت تأمین می شود، کاهش تدریجی قیمت نفت به عنوان یکی از تهدیدات ادامه دار می تواند در آینده بر معاملات بازار سهام اثرگذار باشد و از سوی دیگر اقتصاد کشور را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.
وی گفت: همچنین یکی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور وضعیت رکودی آن به دنبال سیاستهای انقباضی دولت است که بازار تقاضا و در پی آن عرضه را تحت تأثیر قرار داده است.
این کارشناس ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه جامع تحلیلی خبری اقتصاد پرس ]

یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد پرس]
[مشاهده در: www.eghtesadpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن