تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج رسانه اصفهان رتبه نخست کشور را از آن خود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: با توجه به تلاش صورت گرفته در زمینه توسعه کمی و کیفی فرهنگ بسیج در جریان رسانه ای، استان اصفهان رتبه نخست بسیج شاخص کشور را کسب کرد.
رضا صفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ،  با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه رتبه نخست بسیج رسانه ای کشور را کسب کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیج رسانه اصفهان توانسته با اولویت بندی نیاز جریان رسانه های استان، نقش مؤثری در تربیت کادر و معرفی به جریان رسانه و پیگیری مطالبات صنفی اصحاب رسانه داشته باشد، به عنوان بسیج رسانه برتر حائز رتبه شد.
وی افزود: با توجه به تلاش صورت گرفته در زمینه توسعه کمی و کیفی فرهنگ بسیج در جریان رسانه ای، استان اصفهان رتبه نخست بسیج شاخص کشور را کسب کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تصریح کرد: راه اندازی دفتر مطالعات راهبردی رسانه، برگزاری اردوهای بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، برگزاری کلاس های آموزشی برای اصحاب رسانه و پرداخت وام معیشتی به اصحاب رسانه از جمله اقدامات سازمان بسیج رسانه استان اصفهان است.
وی بیان کرد: برپایی هیئت متوسلین به چهارده معصوم در راستای معنویت افزایی در اصحاب رسانه و هم افزایی و هم گرایی میان نیروهای متدین رسانه ای از دیگر اقدامات سازمان بسیج رسانه در استان اصفهان بود.
صفری درباره برگزاری کلاس ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
بسیج رسانه اصفهان رتبه نخست کشور را از آن خود کرد






یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن