تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813220923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرستاد مدیریت بحران شهرضا: کتاب جامع مدیریت بحران شهرضا تهیه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیرستاد مدیریت بحران شهرضا:
کتاب جامع مدیریت بحران شهرضا تهیه می‌شود
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرضا گفت: به یک منبع جامع و کامل نسبت به شهرستان نیاز داریم تا کلیه اطلاعات انسانی، وضعیت جوی، امکانات موجود در شهرستان در آن درج شود و در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: کتاب جامع مدیریت بحران شهرضا تهیه می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، داریوش بهرامی عصر امروز در کمیته عالی جامعه ایمن شهرضا با بیان این­که درحال حاضر تعداد حوادث رانندگی به یک بحران تبدیل شده ­است، گفت: این بحران نیاز به یک اتحاد ملی در سطح کشور و یک اتحاد بین ادارات در سطح شهرستان دارد تا شاهد کاهش میزان این نوع از حوادث باشیم. وی ادامه­ داد: تمام ادارات با تهیه فهرست میزان وسایل ایمن خود باید این فهرست را در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دهند که متاسفانه این اقدام انجام نگرفته ­است. دبیر ستاد مدیریت بحران شهرضا با اشاره به مشکلات ارتباط تلفنی در حواث غیرمترقبه، اظهار­ کرد: اگر تنظیمات لازم برای ارتباط بیسیمی بین ادارات انجام گیرد، شبکه بیسیمی کمک زیادی به مدیریت صحیح بحران در زمان قطع تلفن­‌ها می­‌کند. بهرامی با اشاره به لزوم فرماندهی مناسب حوادث و تقسیم صحیح وظایف، تصریح کرد: باید چارتی تشکیل شود و متناسب با آن چارت بنا بر هر حادثه فراخوان نیروهای ادارات انجام گیرد. وی با اشاره به برگزاری کلاس‌­های امداد و کمک‌­های اولیه در سطح شهرستان، خاطر نشان­ کرد: این آموزش‌­ها بسیار تاثیرگذار بوده است و لزوم انجام این آموزش­‌ها در ادارات به شدت احساس می­‌شود. دبیر ستاد مدیریت بحران شهرضا ادامه ­داد: هرچه قدر آموزش فوریت‌های پزشکی به عموم مردم بیشتر باشد، سطح تلفات نیز کاهش پیدا می­‌کند. بهرامی با اشاره به لزوم تعیین نقاط پرحادثه شهرستان، گفت: این نقاط باید به مرور زمان و براساس درجه اهمیت مرتفع گردند. در این زمینه اماکن تجاری و به ویژه پاساژها هم نیاز به آموزش دارند. دبیر ستاد مدیریت بحران شهرضا در پایان تأکید کرد: به یک منبع جامع و کامل نسبت به شهرستان نیاز داریم تا کلیه اطلاعات انسانی، وضعیت جوی، امکانات موجود در شهرستان تهیه گردد. در این زمینه هر اداره‌­ای باید متناسب با وظایف خود این اطلاعات را آماده و کتاب جامع ایمن شهرستان تهیه­ شود.

94/10/26 - 17:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن