تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814218201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه اصلاح‌طلبان با صداوسیما هفته آینده برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



جلسه اصلاح‌طلبان با صداوسیما هفته آینده برگزار می‌شود
روز نو : رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: به احتمال قوی تا یک هفته آینده جلسه‌ای را با رییس سازمان صداوسیما و یا یکی از معاونان وی خواهیم داشت.


حجت الاسلام محسن رهامی (رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان) درباره جلسه با مسئولان صداوسیما به  ایلنا گفت: برای این جلسه درخواست رسمی نداشته‌ایم اما به‌طور غیرمستقیم  این خواسته را دوستان با مسئولان صداوسیما مطرح کرده‌اند. جلسه‌ای با رییس سازمان یا معاونان وی در دستور کارمان قرار دارد.


وی با اشاره به این مطلب که ما هم به تشکیل جلسه و هم به نتایج جلسه امیدوار هستیم؛ ادامه داد: این جلسه که با رایزنی‌ها و روابط  هماهنگ شده است به احتمال قوی طی هفته آینده برگزار می‌شود.


رهامی در توضیح انتظارات اصلاح‌طلبان از سازمان صداوسیما؛ گفت: صداوسیما در تبلیغات و موضع‌گیری؛ کل جریان را مورد تبلیغ منفی قرار می‌دهد.  این سازمان تا آن‌جا که ممکن است باید چنین رفتارهایی را کاهش دهد و موضع بی‌طرفی را در دستور کار خود قرار دهد.


رئیس کارگروه رایزنی و تعامل شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به این‌که ما از صداوسیما انتظار حمایت از اصلاح‌طلبان را نداریم؛ افزود: اتخاذ موضعی بی‌طرف برای ما کفایت می‌کند. فضای صداوسیما باید به گونه‌ای تغییر کند که بر گذشته اصلاح‌طلبان تاکید نداشته باشد.




تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن