تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820898871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت باشگاه های پرورش اندام بدون مجوز در کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فعالیت باشگاه های پرورش اندام بدون مجوز در کرمانشاه
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از وجود 400 باشگاه پرورش اندام در استان کرمانشاه خبر داد.



به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی جوهری گفت: از 48 هیات ورزشی که در استان فعال است، بیش از 25 هیات دارای ورزشکار ملی‌پوش هستند و در بعد ملی حضور پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه مردمی ورزش دوست و با دیدگاه پهلوانی و قهرمانی هستند، تاکید کرد: با توجه به حضور مردم در تماشای مسابقات و استقبالی که از ورزش می‌شود می‌توان گفت از نظر علاقه مردم به ورزش جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف اصلی ما توسعه کمی ورزش برای مردم است که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

به گفته این مسئول، توسعه کمی ورزش خصوصا برای ورزش‌هایی مانند بدنسازی و پرورش اندام که طرفدار زیادی دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوصپایگاه ورزش قهرمانی استان هم یادآوری کرد: در حال تجهیز دوباره این پایگاه بر اساس علم روز دنیا هستیم.

جوهری در ادامه با بیان اینکه تاکنون 28 مجمع انتخاباتی در هیات‌های ورزشی استان انجام شده، تاکید کرد: این آخرین مجمع بود که در سلامت کامل برگزار شد و حالا هیچ هیات ورزشی در استان با سرپرست اداره نمی‌شود، در حالیکه در گذشته هیات‌هایی داشتیم که چندسال با سرپرست اداره می‌شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به ورزش پرورش اندام و بدنسازی و زیرشاخه‌های آن نیز اشاره کرد و این ورزش را فوندانسیون سایر ورزش‌ها دانست.

جوهری با بیان اینکه متاسفانه تنها 62 مربی رسمی پرورش اندام و بدنسازی در استان داریم، گفت: این در حالیست که 400 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در استان فعالیت دارند که اکثر آنها بدون مجوز هستند.





۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن