تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818806814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگیزه ساخت و ساز غیرمجاز در باغات همدان بالاست/ برخورد با متخلفان در اولویت دستگاه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی استاندار همدان با اعلام اینکه انگیزه ساخت و ساز غیرمجاز در باغات همدان بالاست، گفت: برخورد با متخلفان در اولویت دستگاه های اجرایی بوده و دانه درشت و افراد معمولی هم نمی شناسد.
محمودرضا عراقی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان ، درباره ساخت و ساز در باغات استان همدان اظهار داشت: باغاتی که در محدوده شهر همدان هستند امکان ساخت براساس ماده 14 با ضوابط خاص هستند.
وی با اشاره به اینکه مالکان باغات می توانند براساس این ماده قانونی 10 درصد مساحت باغات را تا دو طبقه احداث کنند، گفت: ساخت و ساز در این باغات با محدودیت هایی مواجه بوده و تنها در حدی اجازه ساخت داده می شود که باغ حفظ شود.
عراقی درباره ساخت و ساز در باغات خارج از محدوده بیان کرد: سال های گذشته در بلوار ارم ساخت و سازهایی صورت گرفته است ولی پس از آن این بخش از شهر به مساحت 1هزار و 600هکتار از محدوده خارج شد تا حفظ شود چراکه در باغات خارج از محدوده اجازه ساخت و ساز داده نمی شود.
وی با اعلام اینکه مجوز ساخت و ساز در باغات خارج از محدوده صادر نمی شود، عنوان کرد: البته اجازه ساخت در حد اتاق کارگری نهایت 50 مترمربع در باغات خارج از محدوده داده می شود که مردم وسایل و تجهیزات موردنیاز برای نگهداری باغ را در آن نگهداری کنند.
معاون عمرانی استاندار همدان با تاکید براینکه هیچ دستگاهی متعهد به تامین ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
انگیزه ساخت و ساز غیرمجاز در باغات همدان بالاست/ برخورد با متخلفان در اولویت دستگاه ها






شنبه ، ۲۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن