تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژگی های غذاهای سالم


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: از مصرف پنیر تازه بپرهیزید، مگر اینکه با شیر پاستوریزه تهیه شده باشد یا این که درست کردن آن به کمک ماست، سرکه یا آب لیمو از شیر درحال جوشیدن تهیه شده باشد.
عصر ایران: غذای خوب، غذایی است که ترکیب آن موافق با نیازهای بدن باشد و درعین حال سالم و بدون آلودگی به مصرف انسان رسیده باشد. تغذیه نادرست همیشه از کمبود مواد مغذی حاصل نمی شود، بلکه در بسیاری از موارد، غذای خوب و کافی با دست انسان به غذای آلوده یا بی ارزش و بالاخره زیانبخش تبدیل می شود.
شیر سالم طعم مطبوعی دارد، کمی شیرین است و رنگ سفید مایل به زرد دارد. شیر خیلی زود آلوده می شود و محل مناسبی برای رشد میکروب ها است. اگر از شیر خام استفاده می کنید حتما آن را به مدت 20 دقیقه بجوشانید و سپس مصرف کنید. اگر امکان دارد از شیرپاستوریزه کم چرب استفاده کنید.
از مصرف پنیر تازه بپرهیزید، مگر اینکه با شیر پاستوریزه تهیه شده باشد یا این که درست کردن آن به کمک ماست، سرکه یا آب لیمو از شیر درحال جوشیدن تهیه شده باشد.
هنگام خرید کشک مایع دقت کنید کپک زدگی یا بوی نامطبوع نداشته باشد. کشک مایع را قبل از مصرف به مدت 15 دقیقه بجوشانید.
از بستنی هایی که با شیر جوشیده شده یا پاستوریزه تهیه شده اند، استفاده کنید. به منظور پیشگیری از بیماری های مزمن مثل قلب و عروق و ... توصیه می شود از شیر و فراورده ... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن