تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی محور سبزوار- نامن آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی محور مواصلاتی سبزوار-برآباد- نامن خبر داد.
رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درسبزوار با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سبزوار-برآباد- نامن اظهار داشت: طول این محور 10 کیلومتر است که هشت کیلومتر از آن باید با شیوه های جدید فنی ساخته شود.
وی عنوان کرد: با تکمیل این مسیر بخش مهمی از ترددهای این منطقه از مسیر محور روداب به سبزوار به این جاده منتقل می شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوز آغاز عملیات اجرایی پروژه در هفته های گذشته ابلاغ شده است،گفت: با این کار شاهد کاهش محسوس تصادفات جاده ای در این مسیر خواهیم بود.
سبحانی فر با بیان اینکه این پروژه یکی از طرح های استراتژیکی که در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است یادآور شد: با اجرای این پروژه بخش روداب سبزوار به شهرستان داورزن و مسیر بین المللی تهران – مشهد بیش از 50 کیلومتر نزدیک تر می شود.
وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه بار ترافیکی در محور روداب - سبزوار کاسته می شود تصریح کرد: پیمانکار این پروژه مشخص و اعتبارات لازم برای اجرای آن اختصاص یافته است.
سبحانی فر با بیان اینکه با اجرای این پروژه بخشی از مشکلات کارخانه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن