تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسنامه های جدید 18 ویژگی امنیتی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشو ر گفت : شناسنامه های جدید نزدیک به 18 ویژگی امنیتی دارند و به صورت کامل از روی پایگاه اطلاعات جمعیت کشور در نزد این سازمان چاپ می شوند.
ایرنا: محسن اسماعیلی در دیدار با نماینده شرکت سیتیس اسلوونی که به منظور همکاری در خصوص چاپ اوراق بهادر و برگه های هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی با مدیرکل اسناد هویتی و مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور افزود:شناسنامه در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدرک پایه استفاده می شود .
به گزارش سازمان ثبت احوال ، وی خاطر نشان کرد: سایر مدارک از جمله گواهینامه و پاسپورت بر اساس اطلاعات این سند صادر می شوند.
مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص اسناد هویتی ایرانیان گفت: اسناد هویتی ایرانیان شامل شناسنامه است که برای زیر 15 سال سبز رنگ و برای افراد بالای 15 سال قهوه ای رنگ و همچنین کارت هوشمند ملی صادر می شود.
اسماعیلی با اشاره به اینکه در سال یک میلیون و 500هزار ولادت در ایران رخ می دهد ،تصریح کرد: ویژگی ها ی امینی اسناد هویتی برای ما بسیار مهم و با اهمیت است.
"رومن اژنی دانیچ" مدیر عامل شرکت سیتیس کشور اسلوونی هدف اصلی از سفر به ایران را پیدا کردن راهی برای روابط بین در کشور عنوان کرد و گفت: به این منظور 400 شرکت از اسلوونی در ایران حضور دارند.
وی با بیان ... [ مشاهده متن کامل خبر در فردا نیوز ]

پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن