تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819255590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرس حوزه علمیه قم تأکید کرد تأثیر بی‌بدیل خواندن قرآن در شفای بیماران و سلامتی و آرامش جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدرس حوزه علمیه قم تأکید کرد
تأثیر بی‌بدیل خواندن قرآن در شفای بیماران و سلامتی و آرامش جامعه
مدرس حوزه علمیه قم گفت: خداوند در قرآن برای شفای بیماران برنامه‌های گوناگونی دارد که در تلاوت قرآن و عمل به آنچه که بیان کرده است موجب سلامتی انسان می‌شود.

خبرگزاری فارس: تأثیر بی‌بدیل خواندن قرآن در شفای بیماران و سلامتی و آرامش جامعه



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محمد قائمی ظهر امروز در همایش سلامت معنوی که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در حال برگزاری است، اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی مسلمانان بوده که توسط نبی مکرم اسلام برای هدایت انسان‌ها نازل شده است. وی با بیان اینکه برای درمان بیماری‌ها و مسائل بهداشتی در قرآن سفارش‌های فراوانی شده است، تصریح کرد: روایات فراوانی داریم که قرآن برای شفای بیماران برنامه دارد که به صورت موثق از ائمه اطهار(ع) نقل شده است. مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از اهل‌ بیت(ع) در ارتباط با شفای بیماران در قرآن گفت: در روایتی مستند و موثق آمده است، بر مُرده‌ای 70 بار سوره حمد را بخوانید اگر روح به صورت مجدد بر جسم آن شخص دمیده شود جای تعجب نیست. وی اضافه کرد: خواندن قرآن در سلامتی و آرامش تأثیر فراوانی دارد و در روایات داریم خواندن قرآن سبب آرامش و نورانی شدن قلب انسان می‌شود. آیت‌الله قائمی همچنین با بیان اینکه خداوند، شفای بیماران را به عنوان کرامت به ائمه اطهار(ع) ارزانی داشته است، عنوان کرد: با وجود اینکه خوردن خاک و گل از محرمات قطعی محسوب می‌شود ولی شفا از سوی خداوند در تربت امام حسین(ع) قرار داده شده است. مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم بیان کرد: شخصی از امام صادق(ع) پرسید چرا برخی از افراد پس از خوردن تربت سید الشهدا(ع) شفا می‌یابند و برخی افراد شفا نمی‌گیرند که پاسخ شنید خاک به تنهایی مظهر شفا نیست بلکه قدرت خدا بوده که این خاک را مفید قرار داده است و اگر کسی به خدا و شفایی که در تربت قرار داده است اعتقاد نداشته باشد نمی‌تواند نتیجه مطلوبی به دست بیاورد.

94/10/24 - 15:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن