تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری ۳۱۱ سارق و ۱۲۸ فروشنده مواد مخدر در شهرستان ساوجبلاغ


واضح آرشیو وب فارسی:حزب الله نیوز: حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح پاکسازی در منطقه جرم خیز ملک آباد و مهدی آباد شهرستان ساوجبلاغ و دستگیری ۳۱۱ سارق و ۱۲۸ فروشنده و نگهدارنده مواد مخدر همزمان با اجرای آخرین طرح در این مناطق خبر داد.
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار بخشعلی کامرانی صالح، اظهار داشت: منطقه مهدی آباد و ملک آباد و شهرک ابریشم در شهرستان ساوجبلاغ از جمله مناطق جرم خیز استان البرز است که حل مسائل امنیتی آن اخیرا به عنوان یکی از دغدغه های مسئولان این شهرستان و ساکنان این مناطق، به ویژه پلیس تبدیل شده بود.
وی با اشاره به اجرای طرح های پاکسازی متعددی که در این مناطق به اجرا در آمد، افزود: به سبب کمبود زیر ساخت های شهری مناسب، ارزان بودن مسکن در این منطقه، وجود قریب به 300 تبعه خارجی (مجازو غیر مجاز)، وجود واحدهای نیمه کاره مخروبه، خانه های رها شده، تنوع قومیتی منطقه که نزاع و درگیری های متعددی را میان ساکنان آن رقم می زند و مهاجرپذیری، نتیجه ای که همان ایجاد امنیت پایدار و رضایت اهالی بود حاصل نشد.
فرماندهی انتظامی البرز گفت: با توجه به اهمیت ارائه راهکاری اساسی در حل معضل منطقه موضوع در شورای تامین استان مطرح و جلسات متعددی با برگزاری جلسات متعدد با فرماندار، شهردار و هیات امنای مناطق ملک آباد و مهدی آباد تصمیمات خوب و اثر بخشی در این رابطه اتخاذ شد.
وی گفت: با بکارگیری توان نیروهای یگان ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه خبری تحلیلی حزب الله نیوز ]

پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حزب الله نیوز]
[مشاهده در: www.hezbollahnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن