تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‎دهد پایان دراماتیک جنجال در ورزش گلستان / ساده‎انگاری افکار عمومی با اظهار پشیمانی + سند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‎دهد
پایان دراماتیک جنجال در ورزش گلستان / ساده‎انگاری افکار عمومی با اظهار پشیمانی + سند
ارسال نامه‎ ندامت و پشیمانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان به مدیرکل ورزش و جوانان استان، پایان دراماتیکی را برای موجی از انتقاد در ورزش گلستان رقم زده است.

خبرگزاری فارس: پایان دراماتیک جنجال در ورزش گلستان / ساده‎انگاری افکار عمومی با اظهار پشیمانی + سند



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کمتر از 10 روز گذشته اسماعیل حاجی‎آبادی سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان با برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و ورزشی‎نویسان استان گلستان، انتقادات تندی را نسبت به عملکرد اداره‎کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد. در این نشست، حاجی‎آبادی سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان علاوه بر بیان انتقاد نسبت به وضعیت ورزش در شهرستان گرگان، پرده از نواقصی در اداره‎کل ورزش و جوانان استان و به تبع آن در شهرستان گرگان برداشت و با بیان این مطالب به‌صورت شفاف اعلام کرد در صورتی که این نواقص برطرف نشود، از سمت خود کناره‎گیری خواهد کرد. برگزاری این نشست خبری و انعکاس موضوعات مطرح‌ شده در جلسه از سوی رسانه‎ها باعث شد موج جدیدی از چالش در ورزش استان و شهرستان گرگان ایجاد شود و به‌ نوعی سؤالات متعددی در ذهن خبرنگاران نقش ببندد. پس از گذشت چند روز از برگزاری نشست خبری، حاجی‎آبادی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان به‌صورت رسمی استعفای خود را برای بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ارسال کرد. هرچند که در پیگیری‎های خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، مشخص‌ شده بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان این استعفا را امضا کرده، اما مسئولان مطلع در این اداره کل، از انجام مصاحبه خودداری می‎کرده و تأکید می‎کردند در این خصوص شخص مدیرکل باید مصاحبه کند و باید موضوع به‌طور رسمی از سوی وی اعلام شود. در این بین اخبار موثق رسیده به خبرنگار خبرگزاری فارس حاکی از این بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان مذاکراتی را با سرپرست این اداره در شهرستان گرگان انجام داده و از وی در خصوص اظهارات اخیرش توضیحاتی را خواسته است. هرچند خبرنگار خبرگزاری فارس تأکید بر انجام مصاحبه با مدیرکل ورزش و جوانان استان را داشت، اما مسئول روابط عمومی این اداره کل تأکید می‎کرد که مدیرکل بر این نکته تأکید دارد که پیگیری‎ها برای بررسی موضوع در حال انجام است و به‌زودی با رسانه‎ها مصاحبه خواهد کرد. اما روز گذشته نامه‎ای به خبرنگار خبرگزاری فارس رسید که حاکی از پشیمانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان از بیان مطالب انتقادی در جلسه نشست خبری است و به طور مستقیم از مدیرکل ورزش و جوانان استان عذرخواهی کرده است. در متن این نامه که در پیوست این خبر موجود است، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان بر این نکته تأکید دارد که اشتباه جزئی از زندگی است و در بخش دیگری خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان بر این نکته متذکر شد که در نشست با حضرت‌عالی بسیاری از سوءتفاهم‌ها برطرف شده و باید با سعه‌صدر و صبوری کارها را ادامه دهم. با ارسال این نامه از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان به مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به نوعی می‎توان به این نتیجه رسید که جنجال در بین مسئولان ورزش استان به پایان رسیده است اما آیا این پایان دراماتیک می‎تواند سرپوشی بر مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان باشد؟ آیا ارسال این نامه یک صفحه‎ای، تمام مشکلات و چالش‎های موجود در ورزش شهرستان گرگان و سوالات موجود در افکار عمومی را برطرف کرده است؟



94/10/24 - 12:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن