تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820684325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف محموله 4 میلیاردی چاقوهای آشپزخانه قاچاق دراراک


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله 4 میلیاردی چاقوهای آشپزخانه در عملیات ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در شهر اراک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،سرهنگ"یوسف سپهوند" گفت:در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا از سوی پلیس استان،ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله بزرگ قاچاق مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف این محموله در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد:سرانجام با اقدامات انجام شده روز گذشته ماموران پلیس موفق شدند در یکی از محورهای ورودی به شهر اراک این محموله را شناسایی و متوقف کنند.
سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد:در تحقیقات اولیه،مشخص شد که راننده خودرو،محموله را از یکی از شهرهای جنوبی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران را دارد.در این زمینه،مدارک و اسناد گمرکی توسط ماموران مورد بررسی دقیق قرار گرفت که محرز شد اسناد ارائه شده فاقد اعتبار و محموله خودرو قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:در بازرسی از این خودرو،567 هزار چاقوی آشپزخانه به ارزش ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری آریا ]
توقیف محموله 4 میلیاردی چاقوهای آشپزخانه قاچاق در"اراک"






پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن