تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819196856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشی گرفتن تغییر اسم پسران از دختران


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پیشی گرفتن تغییر اسم پسران از دختران
روز نو : اگرچه طی چند سال اخیر، بسیاری از آمارهای اجتماعی مربوط به دختران كشور به پسران منتقل شده و چندی پیش نیز گزارشی از سازمان بهزیستی منتشر شد كه بر اساس آن، تعداد پسران فراری بیش از دختران فراری است، بررسی‌ها از یك سبقت پسرانه دیگر خبر می‌دهد.
بر اساس یك تحقیق آماری جمعی از دانشجویان رشته جامعه شناسی و حقوق كه از طریق حضور در دادگاهها و ارائه درخواست رسمی، جمع آوری شده است، تعداد پسرانی كه متقاضی تغییر اسم خود هستند، قریب 30 درصد از دختران بیشتر شده است.
با اینكه اكثر اسامی این پسران، اسامی قابل قبول جامعه بوده، اما آنها متقاضی تغییر نام كوچك خود به اسامی به اصطلاح شیك امروزی هستند.
جالب اینكه تنها 2 مورد از این افراد، آنهم به خاطر اسامی شبیه نام های دخترانه و یك مورد به خاطر معنای نسبتا نامناسب خود، مجوز تغییر اسم را از دادگاه دریافت كرده‌اند و دیگر پسران، بیهوده به دنبال پرداخت هزینه دادرسی و پیگیری این موضوع هستند.
همچنین برخی از افراد سودجو نیز با درج اگهی‌هایی مبنی بر آشنایی با شیوه تغییر نام، در اطراف مجتمع‌های قضایی پرسه می‌زنند و پولهای جوانان ساده را به جیب می‌زنند.
بیان هشدار درباره راهكار بسیار سخت قانونی و اطلاع‌رسانی مناسب، می‌تواند جلوی این اپیدمی اجتماعی را هرچه زودتر بگیرد.




تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن