تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز تأکید کرد: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها خط قرمز کمیته اطلاع‌رسانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار البرز تأکید کرد:
استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها خط قرمز کمیته اطلاع‌رسانی
استاندار البرز گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها خط قرمز کمیته اطلاع‌رسانی است.

خبرگزاری فارس: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها خط قرمز کمیته اطلاع‌رسانی



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمید طهایی اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات علاوه بر اینکه باید در این حوزه موج آفرین باشد با بشارت و مانع از بروز تخلفات شده و همچون سدی مقابل شبهه‌های احتمالی بایستد. وی ادامه داد‌: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات مسئولیت خطیری را در امر آگاهی بخشی جامعه ایفا می‌کند و در شرایط کنونی که به انتخابات نزدیک می‌شویم اهمیت کار این کمیته دو چندان و گاهی شبانه‌روزی خواهد بود.
استاندار البرز تکالیف کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی‌ها را در برهه کنونی مورد تحلیل قرار داد و با تأکید بر اینکه باید اهمیت حق رأی و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور جریان‌سازی شود، افزود: استفاده درست از ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها جهت انعکاس پیام ارزشمند انقلاب اسلامی که همانا داشتن حق رأی برای تعیین سرنوشت جامعه است؛ رسالت خطیر شما در فصل انتخابات به شمار می‌رود. طهایی تأکید کرد: البته تنها نباید به کمیت در اطلاع رسانی توجه داشت، هنر این کمیته باید این باشد که با ابزارها و امکانات موجود از مجرای قانون، به صورت کیفی و مقبول جامعه رسالت خود را در فرایند آگاهی بخشی مردم و آشنایی با حقوق شهروندی به انجام رسانید.
وی در ادامه توصیه‌هایی نیز برای رعایت چارچوب‌های قانون داشت و در این رابطه خاطرنشان کرد: از استفاده امکانات دولتی به نفع کاندیداها بر حذر باشید و این مهم را به عنوان خط قرمز خود بدانید.
استاندار البرز فعال شدن هیئت بازرسی انتخابات در استان و شهرستان‌ها را مجرایی برای بررسی شکایات مردمی اعلام کرد و گفت: تمامی ساز و کارهای قانونی مهیا و شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به فرایند سلامت انتخابات تدارک دیده شده است.
طهایی با تأکید بر لزوم بسیج فرمانداری‌های 6گانه استان توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و تعیین خط و مشی‌ها، گفت: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات پیش رو و حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی به کار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان پیام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان را اهتمام برای به کارگیری «حضور فعال مردم» و« یادآوری حقوق شهروندی» با رعایت اصل بیطرفی اعلام کرد. وی تصریح کرد: خود را جاده اصلی انتخابات قرار دهید و در این مسیر با حضور فعالانه در بخش مختلف جهت تبلیغات عمومی  استفاده کنید تا پیام انتخابات انعکاس استانی داشته باشد. استاندار البرز در ادامه وظایف کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات را همچون فعالیت مبلغانی دانست که علاوه بر تبلیغ قانونی، رسالت بشارت را نیز عهده دارند و گفت: این کمیته همانگونه که موظف است در چارچوب قانون روند اطلاع‌رسانی فرایند انتخابات را جریان‌سازی نماید در کنار آن با هر گونه اقدامی که پا گذاشتن روی خط قرمزهاست باید مقابله نموده و همچون سدی در مقابل تخلفات و شبه‌های احتمالی بایستد. وی با تأکید بر اینکه باید اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهید، گفت: این انتظار وجود دارد افرادی که قرار است برای قانونگذاری وارد مجلس شوند، خود در گام‌های ابتدایی مسیر قانون را برای رسیدن به کرسی‌های مجلس انتخاب کنند. استاندار البرز در پایان تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی استانداری با امکانات موجود، مرحله به مرحله انتخابات پیش رو، وظیفه مهم «روشنگری، نظارت و کنترل» را عهده دار است.

94/10/23 - 17:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن