تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انتظامی اصلی ترین نهاد امنیتی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: نیروی انتظامی اصلی ترین نهاد امنیتی کشور است نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر برپایی امنیت پایدار در سایه عدالت نیروی انتظامی را اصلی ترین نهاد امنیتی کشور دانست.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ دي ساعت 13:47

خبرگزاری پانا+نیروی انتظامی اصلی ترین نهاد امنیتی کشور است+نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،‌ آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی در همایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاههای استان مرکزیبا اشاره به اینکه کشور مقتدر با امنیت استواردر دنیای کنونی به شمار می رود گفت : اتیم امنیت پایدار مرهون تلاش نیرو های انتطامی و نظامی کشور با همکاری مردم است. وی انگیزه الهی در کارها را مهمترین اقدام خداپسندانه در موفقیت و دستیابی به اهداف والای انسانیت دانست و افزود : پلیس یکی از نیرو های مقتدر در حفظ اهداف والای نظام جهموری اسلامی به شمار می رود. امام جمعه شهر اراک همت بلند را یکی از ارزش های اسلامی در جامعه امروز عنوان کرد و بیان داشت: اقتدار امروز کشور در داخل مرزها مرهون همت بلند سبز قامتان انتظامی و ارتقاء احساس امنیت در بین مردم است. آیت اله دری نجف آبادی خدمت به مردم عنایتی الهی است که نیروی انتظامی مفتخر به خدمات رسانی و برقراری آرامش جامعه می باشد. وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات پیشرو ابراز داشت:‌ ماموران انتظامی استان باید در راستای انتظام بخشی در روز انتخابات برنامه ریزی شایسته ای داشته باشند؛‌ چراکه این روز از از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن