تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815616066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه نماز با عنوان معراج در شهرکرد گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نمایشگاه نماز با عنوان "معراج" در شهرکرد گشایش یافت
نمایشگاه توانمندی ادارات و نهادهای چهارمحال و بختیاری در برپایی نماز با عنوان " معراج " روز سه شنبه در شهرکرد گشایش یافت.
نویسنده : حمیرا رحیمی 


این نمایشگاه همزمان با برپایی اجلاسیه استانی نماز در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:در این نمایشگاه دستگاههای اجرایی و ارگان ها فعالیت ها و توانمندی و ظرفیت های خود در برپایی نماز را در معرض دید عموم قرار داده اند.
سیامک سلیمانی دشتکی،در آیین گشایش این نمایشگاه افزود:در این نمایشگاه ها 25 دستگاه ها برتر حوزه نماز توانمندی های خود در اقامه نماز به نمایش گذاشته اند.
وی گفت:این نمایشگاه به مدت سه روز برگزار می شود و در این نمایشگاه سعی شده است مردم با فعالیت های فرهنگی و معارف دستگاههای اجرایی استان آشنا شوند.
به گفته وی،این نمایشگاه نقش مهمی در توسعه و اشاعه فرهنگ نماز می تواند داشته باشد. 
دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری نیز گفت:اجلاس سراسری نماز بهمن ماه امسال با عنوان نماز و سنجش دستاوردها به پیشنهاد ستاد اقامه نماز کشور در استان قزوین برگزار می شود و در همه استانها پیش از اجلاس سراسری،اجلاس های استانی برگزار می شود. 
حجت الاسلام محمد کریمی افزود:در چهارمحال و بختیاری نیز این اجلاس 23 دیماه پیش اجلاس نماز با عنوان نماز، زکات، ادارات و تعالی فرهنگی برگزار می شود که از فعالان اقامه نماز استان و بخش زکات تجلیل می شود.
در آیین گشایش این نمایشگاه،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مدیرانی استانی حضور داشتند.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن