تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803725797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر: ایستایی آب در استان بوشهر به 60 سانتیمتر افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر:
ایستایی آب در استان بوشهر به 60 سانتیمتر افزایش یافت
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به بارندگی‌های خوبی که اخیراً در استان شاهد بودیم، افزایش ایستایی آب به 60 سانتیمتر رسید و افت ایستایی آب که 240 سانتیمتر بود 60 سانت آن جبران شد.

خبرگزاری فارس: ایستایی آب در استان بوشهر به 60 سانتیمتر افزایش یافت



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رجایی ظهر امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای منابع آب کشور، استان‌ها در نشست‌های مختلفی باید در مرکز، مسائل و وضعیت منابع آب خود را تشریح کنند که هفته آینده استان‌های بوشهر و فارس نخستین نشست را در تهران خواهند داشت. وی بیان کرد: البته مسائلی که باید در نشست یادشده مطرح کنیم باید در شورای حفاظت از منابع آب استان تصویب شود و در این زمینه پروژه‌های 15گانه ابتدا در دشت‌های پایلوت و سایر دشت‌ها اجرا خواهد شد و در استان بوشهر محدوده ریز، دیر و کنگان در نظر گرفته‌شده بود که دو محدوده دهرود تنگ ارم و من و همچنین دشت کاکی و بردخون را نیز اضافه کردیم. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: برگزاری 9 جلسه شورای حفاظت از منابع آب که با حضور استاندار برگزارشده نشان از این دارد که استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به موضوع آب در استان دارد. رجایی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های خوبی که اخیراً در استان شاهد بودیم، افزایش ایستایی آب به 60 سانتیمتر رسید و افت ایستایی آب که 240 سانتیمتر بود 60 سانتیمتر آن جبران شد. وی با اشاره به برنامه عملیاتی احیا و تعادل بخشی آب در دشت ریز گفت: ایجاد تعادل بین منابع و مصارف آب و جبران کسری حجم مخزن تجمیعی بخشی از اهداف ماست. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: باوجوداینکه بحرانی‌ترین دشت استان در ریز است اما کمترین تمدید پروانه بهره‌برداری را در دشت ریز انجام دادیم و برای حل مشکلات آب در دشت ریز پر کردن چاه‌های غیرمجاز و نصب کنتور در چاه‌های مجاز در دستور کار است. رجایی اضافه کرد: با تصمیم شورای حفاظت از منابع آب استان بوشهر برای تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه به ازای هر چاه تا 25 مترمکعب آب اختصاص خواهد یافت. وی افزود: در دشت ریز 302 چاه دارای پروانه داریم که 16 میلیون مترمکعب حجم پروانه بهره‌برداری این دشت است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: 192 چاه که قبل از سال 85 حفرشده در دشت ریز 7.7 میلیون مترمکعب برداشت آب‌دارند ضمن اینکه تعدادی چاه هم هست که غیرمجاز بوده و قبل از سال 85 حفرشده‌اند. رجایی افزود: در دشت ریز 774 حلقه چاه وجود دارد که 31 میلیون مترمکعب برداشت آب کشاورزی دارند اما از این رقم 20.7 میلیون مترمکعب مجاز به برداشت هستند و این نشان می‌دهد در دشت ریز 10.7 میلیون مترمکعب اضافه برداشت آب وجود دارد. وی بابیان اینکه 60 درصد چاه‌های منطقه ریز غیرمجاز و فاقد پروانه هستند، گفت: برای 53 حلقه چاهی که بعد از سال 85 حفر شده است و برای پر کردن آنان برنامه‌ریزی کردیم که این کار تا پایان خرداد 95 انجام شود اگر این اقدام صورت گیرد دو میلیون مترمکعب به کسری آب در دشت ریز کمک خواهد کرد.

94/10/23 - 13:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن