تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802956910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو کلیه تحریم‌های نفت کش چند روز دیگر/ حضور نفت کش ایران در بازارهای اروپایی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لغو کلیه تحریم‌های نفت کش چند روز دیگر/ حضور نفت کش ایران در بازارهای اروپایی
مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران گفت: کلیه تحریم‌های دریایی و بیمه نفت کش ها به زودی از لیست تحریم‌های اروپا و امریکا حذف می‌شود.

رحیمیان** لغو کلیه تحریم‌های نفت کش چند روز دیگر/ حضور نفت کش ایران در بازارهای اروپایی
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد گفت: برنامه پنجم شرکت ملی نفت کش بر اساس اهداف استراتژیک تدوین شد و هر ساله این برنامه مورد بازبینی قرار می‌گیرد که به زودی بعد از مجمع برنامه اصلی آن تشکیل می‌شود.


وی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط حساسی قرار داریم به طوری که بعد از برجام از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی در عرصه حمل و نقل دریایی استفاده خواهیم کرد.


مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تحریم‌ها در طی سه روز آینده اجرایی شود که با اجرایی شدن آن شرایط مناسبی برای گسترش تعاملات تجاری ایجاد خواهد شد به طوری که کشورهای اروپایی اعلام آمادگی کرده‌اند که بازار خودرا گسترش دهند.


صفایی ادامه داد: از دو سال گذشته سناریوهای مختلفی را برای دوران پساتحریم مورد بررسی قرار داده‌ایم که براساس منافع داخلی گام‌های مثبتی را برای اهداف مورد نظر برداریم.


وی ادامه داد: جلسات مستمری را با شرکت‌های خارجی برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم ارتباطات خود را توسعه دهیم همچنین در راستای حمایت از صنایع داخلی در دوران تحریم طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته این شرکت در نظر دارد که تعاملات تجاری خود را در این بخش رونق بخشد.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش دراین باره که شنیده ها حاکی از آن است که تحریم موسسات بیمه ای برای نفتکشها با تأخیر برداشته خواهد شد، خاطر نشان کرد: بیمه نفتکش نیز همانند همه خدمات مربوط به بخش نفت بعد از لغو تحریمها برداشته می شود.


مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران تصریح کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین عرضه کننده خدمات در کشور فعالیت می‌کند که به این منظور قدرت چانه زنی را برای رسیدن به مقصد مورد نظر افزایش داده و یک معامله برد برد را با شرکت‌های مطرح دنیا انجام خواهد داد.


صفایی ادامه داد: بخشی از مذاکراتی را که با شرکت‌های کشتیرانی خارجی در خصوص بیمه، آموزش و تعمیرات انجام داده‌ایم چرا که این امر ارزش افزوده بیشتری را برای شرکت‌های فعال ایجاد می‌کند.


وی با اشاره به این که این شرکت در شرائط خوبی قرار دارد که این موضوع با شصتمین سالروز این شرکت مصادف شده است، اظهار کرد: در شصتمین سالروز این شرکت بیش از 600نفر میهمان حضور خواهند داشت که از این میزان 230نفر از شرکتهای خارجی و بخصوص شرکتهای اروپایی خواهند بود.


مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران تصریح کرد: دراین مرحله حضور اروپایی‌ها منوط به نفت خام نخواهد بود بلکه کشتی‌های محموله‌های نفتی قادر خواهند بود که گاز را جابه جا کنند به طوری که در طول نه ماهه سال جاری بیش از 70 میلیون تن محموله نفتی و گازی   جابه جا شده است و تلاش خواهیم کرد تولید و صادرات را در این زمینه ارتقا دهیم.


صفایی افزود: شرکت ملی نفت کش ظرفیت 15.5 میلیون تنی را دارا است به طوری که بیش از 95 درصد ظرفیت خود را در بازار حمل و نقل دریایی برای حمل ونقل کالاهای خشک و تر انجام دهد.


مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران ادامه داد: بازار با تغییرات زیادی مواجه است تا جایی که ما در طول 15 تا 20 روز نرخ فروش مناسب بوده و بعضی مواقع قیمتها روند نزولی پیدا می‌کند واین عوامل در حوزه حمل و نقل نیز تأثیر گذار است.


وی ادامه داد: تقاضا برای حمل ونقل دریایی افزایش پیدا کرده و آنچه که پیش بینی می‌شود در سال 2016 شرایط مناسبی برای این بخش خواهدبود.


صفایی تاکید کرد: کلیه تحریم‌های دریایی به زودی حذف خواهد شد و شرکت‌هایی که در لیست اروپا و امریکا بوده‌اند از این تحریم‌ها بیرون می اید و در همین راستا مذاکرات گسترده‌ای را در تمام بخش‌ها انجام داده‌ایم و بعد از شروع تحریمها ما کار عملیاتی را انجام خواهیم داد چرا که مذاکرات صورت گرفته است.


مدیرعامل شرکت ملی نفت کش ایران ادامه داد: شرکت ملی نفت کش و کلیه شرکت‌های بزرگ حمل و نقل دریایی کاملاً تمام قواعد بین‌المللی رابر اساس سازمان جهانی و سازمان بین‌المللی کار را رعایت خواهند کرد.


وی تصریح کرد: اکثر مذاکرات صورت گرفته توسط مردم و مجلس به تصویب رسیده است که یکی از این موارد بحث کنوانسیون حفظ محیط زیست دریایی است.


70 حمله دریایی ناموفق به نفتکشهای ایرانی
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش درباره میزان حمله دزدان دریایی به نفتکشهای ایرانی در سال 2015اظهار کرد: متأسفانه شمار دزدان دریایی بخصوص در حوزه خلیج عدن در سال 2015، افزایش پیدا کرده اما خوشبختانه حملات آنها موفق نبوده است؛ دزدان دریایی در این سال 70حمله ناموفق دریایی به نفکشهای ایرانی داشته اند که با تلاش نیروهای نظامی دریایی کشور به سرانجام نرسیده است. صفایی درباره حضور شرکت ملی نفتکش در زمینه LNG و FLNG با اشاره به این که یکی از سیاستهای این شرکت تنوع در حوزه درآمدی است، گفت: در این زمینه حضور در بخشهای FLNG، LNG و FTSO برنامه ریزی خوبی انجام شده و این شرکت با توجه به سابقه درخشان و داشتن منابع مالی حدود 3.5میلیارد دلاری آمادگی فعالیت در این بخش را دارد. به گفته وی، در این زمینه مذاکراتی با شرکتهایی از فرانسه، آلمان و بلژیک انجام شده است.






۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن