تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814892623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش در بعد تجهیزات دفاعی خودکفاست/ تمام تحولات منطقه را رصد می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ارتش در بعد تجهیزات دفاعی خودکفاست/ تمام تحولات منطقه را رصد می‌کنیم
امیر حیدری
ارتش در بعد تجهیزات دفاعی خودکفاست/ تمام تحولات منطقه را رصد می‌کنیم جمهوری اسلامی امروز با تهدید عمیقی مواجه نیست اما تحولات منطقه را رصد می‌کنیم.


به گزارش  فرهنگ نیوز، امیر کیومرث حیدری جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید وابستگان نظامی کشورهای خارجی مستقر در ایران با اشاره به خرید تانک T90 و تجهیزات نظامی اعلام کرد: امروز در کشور در بعد تجهیزات نظامی خودکفا هستیم و نیاز به خرید نداریم و اگر فناوری را به خدمت بگیریم، این فناوری حتماً محصول مشترک ما و کشورهای دیگر خواهد بود که سازوکار آن تعیین شده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی همچنین در خصوص رزمایش نیروی زمینی ارتش نیز گفت: نزاجا در آینده رزمایشی را در پیش دارد که به‌زودی کیفیت و تاریخ آن را اعلام می‌کنیم.

جانشین نیروی زمینی ارتش همچنین در خصوص آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات گفت: نیروهای مسلح در آمادگی صددرصدی هستند و تهدیدی را متوجه امنیت عمیق کشور نمی‌بینیم اما صرف ندید ناامنی موجب نمی‌شود که ارتقای آمادگی را نداشته باشیم.

امیر حیدری در ادامه تأکید کرد: ما در حال رصد تمام تحولات منطقه هستیم.وی ادامه داد: نیروهای مسلح در رکاب ولی امر مسلمین همواره آماده‌اند، اما این آمادگی‌ها باید با شدت همراه باشد.

منبع: تسنیم


94/10/23 - 10:50 - 2016-1-13 10:50:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن