تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه آموزشی از كنكور به سمت معدل درحال تغییر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش ناحیه یك بندرعباس: نگاه آموزشی از كنكور به سمت معدل درحال تغییر است مدیرآموزش وپرورش ناحیه یك بندرعباس در جلسه كمیته مبارزه با جعل اسناد دولتی گفت:با توجه به افزایش تأثیر گزاری نمرات دانش آموزان در ورودی دانشگاه ها ، لزوم توجه به صیانت وحفظ اسناد ضروری است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ دي ساعت 10:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، محمد قویدل با تأكیددر صیانت و كاهش جعل اسناد دولتی در مدارس دولتی وغیر دولتی اظهار داشت:همه مدارس كه آمار آنها بر اساس سامانه ثبت نام دانش آموزی (سناد) نیست ملزم هستند نسبت به ثبت دفتر آمار خود در سامانه سناد اقدام و به مدیریت ارسال نمایند.
وی افزود: درحال حاظر سامانه سناد مطمئن ترین سامانه در كاهش احتمال جعل اسناد بویژه نمرات دانش آموزان و گرفتن مدارك تحصیلی می باشد.
قویدل با اشاره به برخی قوانین ثبت نام در مدارس بزرگسالان گفت: تمامی نقل و انتقالات مدارس بزرگسالان تا مدت یك ماه قبل از امتحانات باید صورت بگیرد و بعداز مدت قرر به هیچ عنوان اماكن انتقال و جابجایی وجود ندارد.
به گفته این مسئول در سال های گذشته برخی مهارت های ارائه شده هنرآموزانی كه از خارج استان صادر شده بود به صورت غیر قانونی بوده كه درسال اخیرهنرآموزان هنرستان های كار ودانش كه ملزم به ارائه مدرك مهارت در رشته خود می باشند باید محل گرفتن مهارت آنها در خود استان باشد وارائه مهارت های گرفته شده از خارج استان قابل قبول نیست.
قویدل تصریح كرد:شناسایی راه های پیشگیری از جعل اسنادومدارك ،تقویت ابعاد نظارتی،همگرایی و استفاده از خرد جمعی در مسیر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای كاهش جعل اسناد و همچنین افزایش حساسیت درمدیران ومدارس را می توان از مهمترین اهداف كمیته صیانت از اسناد دولتی نام برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن