تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820639834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تکذیب آنفلوآنزا در بهشت زهرا تا بازداشت دروازه بان فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از تکذیب آنفلوآنزا در بهشت زهرا تا بازداشت دروازه بان فوتبال


منتظریم/ اصلاح موضع/ دارآباد و ریزش دوباره دیوار/ شکایت فوتبالی/ ۳۰ درصد غیر فعال/ آنفلوانزایی که تکذیب شد/ قانون است/ حکم اعدام در کویت/ ۶ زخمی در اروند از جمله عناوین در حاشیه های اخبار ۲۰ شبکه خبر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخش های خبر 20 شبکه خبر است. منتظریم
شورای شهر تهران هفته گذشته طرح دو فوریتی را تصویب کرد که براساس آن نام خیابان بوستان در اطراف سفارت عربستان به نام شهید نمر نام گذاری شود. اما ظاهرا نامه ای از وزارت خارجه برای شورای شهر ارسال شده که در آن با تغییر این نام مخالفت شده است. رئیس کمیسیون نام گذاری شورای شهر تهران گفت: منتظریم تا جواب استعلام از وزارت خارجه در این باره به دستمان برسد.

اصلاح موضع
استاندار فارس تغییر موضع داد و از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دعوت کرد. پیش‌ از این استاندار فارس طی نامه‌ای خطاب به سردار باقرزاده،  فرمانده کمیته جستجوی مفقودین خواستار به تعویق افتادن زمان تشییع این شهدا در استان فارس شده بود. افشانی دلیل این خواسته اش را بهره‌برداری انتخاباتی از مراسم تشییع اعلام کرده بود.

دارآباد و ریزش دوباره دیوار
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دوباره یک دیوار در محدوده دارآباد خبر داد. ملکی گفت: 30 متر دیوار که ارتفاعی 3.5 متر داشته، بعد از سست شدن روی چهار خودروی سواری ریزش کرد. دو روز پیش هم در منطقه دارآباد حادثه ی مشابهی رخ داد که متاسفانه یک نفر در آن حادثه جان خود را از دست داد.

شکایت فوتبالی
محسن فروزان، دروازه‌ بان فصل پیش تیم فوتبال استقلال بازداشت شد، فروزان به خاطر شکایت فرهاد کاظمی سرمربی این تیم بازداشت شد. فروزان در زمان حضورش در سیاه جامگان مدعی شده، سرمربی این تیم در رختکن به او فحاشی کرده و این اتفاق باعث اخراجش شده و به همین منظور کاظمی از او شکایت کرده است. فروزان امروز در حالی که در تمرین تیمش شرکت کرده بود با حضور ماموران و تفهیم این اتهام بازداشت شد.

30 درصد غیر فعال
مدیرعامل شهرک های تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 209 واحد تولیدی و کارگاهی در این استان وجود دارد  که 30 درصد از آنها به دلیل مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش و معوقات بانکی غیرفعالند.

آنفلوانزایی که تکذیب شد
سازمان بهشت زهرا در اطلاعیه ای اعلام کرد که، خبر ابتلای کارگران غسال بهشت زهرا به علت ابتلا به آنفلوانزا که در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد؛ صحت ندارد. در این اطلاعیه آمده است: کارکنان زحمتکش این سازمان، روزانه به امور تعداد کثیری از اموات شهروندان تهرانی در بالاترین سطح رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، رسیدگی می کنند و خبر فوت 2 تن از این کارکنان به علت ابتلا به آنفلوآنزا فقط شایعه است.
  قانون است
نایب‌ رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: از ۵۰ سال قبل زمین "عمیدی نوری" ازسوی مالک برای احداث بیمارستان وقف شده و هیچ نهادی نمی‌تواند تغییری در کاربری این زمین ایجاد کند. برخی ازاهالی  خیابانی که قراره این بیمارستان 180 تخت خوابی فوق تخصصی در آن ساخته شود، با احداث این بیمارستان موافق نبودند.

حکم اعدام در کویت
دادگاهی در کویت دو نفر را به اتهام جاسوسی برای "حزب الله" به اعدام محکوم کرد. این دادگاه مدعی شد آنها پس از واردات سلاح، قصد انجام عملیات در این کشور را داشته اند.

6 زخمی در اروند
مدیرکل اداره بندر خرمشهر گفت: غرق شدن شناور در دهانه اروند تلفات جانی در پی نداشت و هر ۶ سرنشین این شناور سالمند. عامل غرق شدن این شناور، تخلیه غیراصولی آب از آن و عدم تعادل در آب درپی این اقدام غیراصولی اعلام شده است.  
دانلود
 

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن