تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج: مدیران در پرداخت مطالبات پیمانکاران جواب سربالا می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:
مدیران در پرداخت مطالبات پیمانکاران جواب سربالا می‌دهند
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه پیمانکاران بازوان اجرایی دولت در توسعه و سازندگی هستند و باید مطالبات آن‌ها پرداخت شود، گفت: مدیران در پرداخت مطالبات پیمانکاران جواب قانع کننده بدهند.

خبرگزاری فارس: مدیران در پرداخت مطالبات پیمانکاران جواب سربالا می‌دهند



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جبار کیانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال‌های گذشته تاکنون پیمانکاران مطالبات زیادی از دولت دارند، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم پیمانکاران مطالبات زیادی از دستگاه‌های اجرایی دارند و از سال‌های گذشته مطالباتی هست که تاکنون پرداخت نشده است. وی توسعه زیرساخت‌های استان را در سال‌های اخیر مرهون اقدامات پیمانکارانی دانست که گاه با دست خالی وارد میدان عمل شده‌اند. این مسئول بیان کرد: اما مشکل بزرگی که وجود دارد به جواب برخی مدیران برمی‌گردد که در پاسخ به پیگیری مطالبات پیمانکاران جواب قانع کننده‌ای نمی‌دهند. وی افزود: برخی از مدیران به جای پاسخگویی به پیمانکارانی که مبالغ زیادی از دستگاه‌ها طلب دارند از جملاتی همچون «به من چه ربطی دارد» استفاده می‌کنند و مطالبات را مربوط به زمان گذشته می‌دانند. رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: یکی از راه‌های پرداخت مطالبات پیمانکاران در اختیار قرار دادن اوراق و اسناد خزانه است که پیمانکاران باید گاه تا 20 درصد زیر قیمت آن‌ها را بفروشند. وی در ادامه با انتقاد از این رویه که برخی مدیران در پرداخت مطالبات پیمانکاران در پیش گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: پیمانکاران حتی خانه و زندگی خود را برای رونق پروژه‌ها فروخته‌اند لذا بیان چنین جملاتی در پاسخ به مطالبات پیمانکاران زیبنده نیست.

94/10/22 - 19:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن