تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی ایران و سوریه در نیمه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تساوی ایران و سوریه در نیمه نخست




دیدار دو تیم امید ایران و سوریه در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسید.





خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال امید کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو از ساعت 17 امروز در ورزشگاه جاسم بن حامد (ورزشگاه خانگی تیم السد قطر) به مصاف سوریه رفت که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این دیدار در حالی آغاز شد که حدود 50 تماشاگر ایرانی و 100 تماشاگر سوریه‌ای در ورزشگاه حضور داشتند. ضمن اینکه به دلیل کارشکنی مسئولان قطری برگزاری مسابقات، خبرنگاران و عکاسان ایرانی حاضر در قطر موفق به دریافت آی دی کارت ویژه مسابقات نشدند و به روی سکوها رفتند تا بازی را تماشا کنند.

در نیمه نخست تیم ایران روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست به گل برسد که در دقیقه 13 ضربه خوب علی کریمی را دروازه‌بان سوریه به خوبی دفع کرد و در ادامه هم ضربه میلاد محمدی با فاصله کمی از کنار دوازه راهی اوت شد.

چند موقعیت نصفه و نیمه هم توسط بازیکنان امید ایران به وجود آمد که هیچکدام از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد. بازیکنان سوریه در این نیمه نسبتاً خشن بازی می‌کردند که از همین‌رو داور مسابقه عمر خاربین و حمید میدو را با کارت زرد جریمه کرد.






تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن