تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802986286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه شورای مدیران و معاونین امور توانبخشی بهزیستی کشور در استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برگزاری جلسه شورای مدیران و معاونین امور توانبخشی بهزیستی کشور در استان البرز استان‌ها > البرز - جلسه شورای مدیران و معاونین امور توانبخشی بهزیستی کشور در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز مراسم شورای مدیران و معاونین امور توانبخشی بهزیستی کشور در استان البرز برگزار گردید ..
این مراسم با در روز یکشنبه مورخ 20/10/94 با حضور دکتر حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور ، "کلیه مدیران دفاتر تخصصی" حوزه توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، "داریوش بیات نژاد "مدیرکل بهزیستی استان البرز ، "معصومه عباسی زاده"معاون توانبخشی بهزیستی البرز و کلیه کارشناسان حوزه توانبخشی برگزار شد .در این سفر یکروزه از 11 مرکز توانبخشی این استان بازدید شد.

در این جلسه نحوی نژاد گفت : 2.3 درصد از مستمری بگیران بهزیستی کشور در استان البرز زندگی می کنند و 1.5 درصد افراد زیرپوشش بهزیستی کشور در استان البرز و در منازل خود خدمات می گیرند.
وی ادامه داد : سازمان بهزیستی به دنبال گسترش خدمات از طریق بخش غیردولتی و تقویت نهاد های غیردولتی است که در کنار این بستر سازی موظف هستیم پایش و نظارت از عملکرد مراکز تحت پوشش را نیز داشته باشیم.
معاون توانبخشی بهزیستی کشور تاکید کرد : با اجرای طرح نظارتی از مراکز توانبخشی بهزیستی کشور نقاط آسیب شناسایی شده و تبعیض هایی که در ارائه خدمات است، مورد بررسی قرار میگیرد.
وی خاطر نشان کرد : استان البرز به دلیل مهاجرپذیری و شرایط خاص از قبیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت به صورت ویژه مورد توجه بهزیستی قرار گرفته است.
وی همچنین از اجرای طرح آزمایشی " حمایت شغلی از معلولان " با برگزاری دوره های آموزشی مختلف در استان البرز در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود : البرز به لحاظ کمی در مراکز نگهداری معلولان مشکلی ندارد و این موضوع از قابلیت های خوب آن به شمار میرود و بر اساس گزارش ها 23 مرکز شبانه روزی و سه مرکز خدمات در منزل را در این استان شاهد هستیم که باید در جهت ارتقای کیفی خدمات به معلولان تلاش های بیشتری صورت گیرد.
ثبت 500 نفر ضایعه نخاعی در استان البرز و در سامانه بهزیستی و بهره گیری 452 نفر از آنان از خدمات این بخش ، رسیدن طرح " توانبخشی مبتنی بر جامعه به رشد 42 درصدی و تلاش برای رشد 55 درصدی مناسب سازی معابر از دیگر بحث های این نشست بود.
کاهش سهم افرادی که از مرکز ضایعه نخاعی استفاده میکنند از طریق یارانه ، افزایش 30 درصدی یارانه مستمری بگیران استان البرز نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی خرید خدمات تخصصی از جمله گزارش های ارایه شده از سوی ادارات کل معاونت توانبخشی سازمان سازمان بهزیستی بود.
نحوی نژاد روز یکشنبه در بازدید از مراکز توانبخشی بهزیستی استان البرز گفت: 170 هزار نفر از مجموع این تعداد از خدمات توانبخشی بهزیستی در سال جاری بهره مند شدند.
وی گفت : خدماتی که در طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در روستاهای کشور مورد توجه قرار میگیرد دارای اجزای مختلفی است که مهمترین آنها " آموزش درون خانواده " است.
وی اضافه کرد: بهترین راهکار برای خدمات دهی به معلولان آگاهی بخشیدن به آنان و خانواده هایشان است و موضوع مهم دیگری که در این زمینه مورد توجه قرار میگیرد قانع کردن مدارس و مراکز آموزشی برای پذیرفتن کودکان معلول درکنار سایر دانش آموزان عادی است.
نحوی نژاد هدف از بازدید مراکز توانبخشی استان البرز را ارزیابی روند اجرایی و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و اضافه کرد : با این بازدید ها تلاش میشود تا در توزیع منابع و اعتبارات دچار بی عدالتی نشویم.
داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز با بیان اینکه امیدواریم مشکلات یارانه‌ای مراکز توانبخشی استان البرز برطرف شود، گفت: استان البرز در بخش‌های مختلف توانبخشی با مشکلات عدیده و پیچیده‌ای روبروست وی با تاکید بر اینکه هفته گذشته این بازدید توسط معاونت امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور انجام شد، گفت: بررسی وضعیت مراکز بهزیستی استان البرز در حوزه اجتماعی نظیر اورژانس اجتماعی مصوبات خوب و مثمرثمری را به همراه داشت وی با بیان اینکه بررسی مسائل و مشکلات مراکز توان‌بخشی استان البرز از جمله اقدامات در دستور کار این ستاد است، افزود: استان البرز در بخش‌های مختلف توانبخشی با مشکلات عدیده و پیچیده‌ای روبه‌رو است.
داریوش بیات‌نژاد در حاشیه بازدید از مراکز بهزیستی استان با اشاره به اینکه در راستای بررسی مسائل و مشکلات استان البرز در حوزه بهزیستی ارتباط تنگاتنگی با ستاد کشور برقرار کردیم، اظهار داشت: بازدید از مراکز توانبخشی استان توسط مدیران ارشد کشوری و کارشناسان خبره این حوزه انجام می‌شود .مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاکید بر اینکه در رابطه با یارانه‌های مراکز توانبخشی مشکلاتی در این استان وجود دارد که امیدواریم این مسائل در اولین فرصت بررسی و برطرف شود، خاطرنشان کرد: واگذاری پرونده‌های حوزه توان‌بخشی به بخش خصوصی یکی دیگر از مشکلات این بخش محسوب می‌شود.وی با اشاره به اینکه مراکز توانبخشی موجود در استان البرز در بخش‌های عمده فعالیت‌های خود با کسری اعتبار و بودجه رو‌به‌رو هستند، تصریح کرد: از مرکز توان‌بخشی خوبی در استان برخوردار هستم اما تمام تلاش خود را در راستای افزایش کمی و کیفی این مراکز به کار می‌گیریم.

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 22 دی 1394 - 10:21:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن