تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803295378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای یک‌هزار و 118 میلیارد ریال تسهیلات در آذربایجان‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اعطای یک‌هزار و 118 میلیارد ریال تسهیلات در آذربایجان‌شرقی
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی گفت: در 9 ماهه سال‌جاری برای 16 هزار و 147 نفر وام با مبلغ یک‌هزار و 118میلیارد و 102 میلیون ریال پرداخت شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آخوندزاده در نشست خبری با بیان اینکه صندوق کارآفرینی بانک نبوده و نماد اعتبارات خرد و مردمی بوده و به فکر اشتغالزایی برای مردم بوده و به فکر سود و زیان به معنای بانکداری و شیوه‌های بانکی نیستیم. مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی یادآور شد: این صندوق زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کند و سود معنوی بیشتر از سود مادی برای این صندوق در نظر بوده و برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال فعالیت می‌کند. وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: صندوق در سال 71 در وزارت کار و امور اجتماعی آغاز به کار کرد و گروه‌های هدف مختص وزارت کار و برای افراد عضو صندوق بیکاری بود که با اعطای وام خود اشتغالی استقلال این افراد تامین می‌شد. آخوندزاده گفت: در آغاز دولت نهم در سال 84 این صندوق با نام صندوق مهر امام رضا(ع) تشکیل شد و در سال 85 به صورت رسمی آغاز به کار کرده و در زمینه اشتغال و ازدواج فعال شد. مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی افزود: اشتغال خرد و کوچک در زمینه کار خانگی، خود اشتغالی و کارفرمایی متمرکز شد. وی افزود: در سال‌جاری و برای 9 ماهه 2 هزار و 654 نفر تشکیل پرونده با مبلغ  79 میلیارد و 890 میلیون ریال در استان برای امر اشتغال شده و برای وام ازدواج نیز به صورت محدود برای دانشجویان دانشگاه آزاد و ایثارگران وام ازدواج و کمک جهیزیه داده می‌شود. آخوندزاده تصریح کرد: در زمینه اشتغال از سال 92 نگرش برای اشتغال متفاوت شده و علاوه بر افراد به طرح‌ها وام و برای تثبیت اشتغال وام داده می‌شود و طبق دستور رئیس جمهور تغییر نام صندوق مهر امام رضا (ع) انجام شده و به صندوق کارآفرینی امید مبدل شد. وی گفت: در مشاغل خانگی تا سقف 10 میلیون تومان و با کارمزد 4 درصد وام پرداخت می‌شود و برای 790 نفر تشکیل ‌پرونده با ضریب اشتغال 1.2 انجام شد و در 9 ماهه سال‌جاری برای یک‌هزار و 159 نفر وام اشتغال خانگی داده شده است. آخوندزاده اظهار داشت: در سامانه سامد نیز بیش از 5 هزار نامه ارسال شده که بیش از 3 هزار نفر تائید و 2 هزار نفر رد درخواست شده که یا سنخیت با کار صندوق نداشته و یا تشابه اسمی وجود داشته است. وی تصریح کرد: در زمینه تسهیلات زلزله نیز 17 هزار و 300 پرونده تاکنون تشکیل شده و علاوه بر این موارد در زمینه تفاهم‌نامه‌های بانکی با ارگان‌های مختلف همکاری داریم و با شهرداری‌های مختلف استان تفاهم‌نامه امضا شده است. آخوندزاده خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال‌جاری برای 16 هزار و 147 نفر وام با مبلغ یک‌هزار و 118 میلیارد و 102 میلیون ریال پرداخت شده که در زمینه مشاغل خانگی، خود اشتغالی، زلزله و نیز کارفرمایی بوده که با 4 درصد کارمزد پرداخت شده است. مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌شرقی افزود: معوقات این صندوق خوشبختانه تا قبل از پرداخت زلزله زیاد نبود اما در بحث  وام‌های زلزله این معوقات بسیار بالا رفته است. وی اظهار داشت: کل معوقات صندوق با احتساب معوقات زلزله 319 میلیارد ریال است و در زمینه اشتغال 115 میلیارد و 496 میلیون ریال معوقات داریم و با توجه به پائین بودن میزان وام‌ها و استمهال درخواستی مطالبات تبدیل به معوقات می‌شود. آخوندزاده یادآور شد: متاسفانه عده‌ای در زمان زلزله عده‌ای از مسئولان به مردم مناطق زلزله‌زده وعده دادند که این وام‌ها بلاعوض بوده و همین امر موجب انتظارات دیگری در مردم این مناطق شد.
 



۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن