تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803307571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار بسیجیان مجتمع نطنز با خانواده شهید احمدی روشن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیدار بسیجیان مجتمع نطنز با خانواده شهید احمدی روشن
اعضای بسیجیان مجتمع نطنز امروز با خانواده شهید احمدی روشن دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهید احمدی روشن صورت گرفت
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای فرماندهی بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مصطفی احمدی روشن(نطنز)، به دیدار خانواده این شهید بزرگوار رفتند و ضمن تاکید بر ادامه راه این شهید بزرگوار، پای حرفهای پدر و مادر این شهید نشستند.


رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در این دیدار، با درود به پیشگاه آقا امام زمان (عج)، روح پر فتوح و ملکوتی امام راحل و با احترام به پیشگاه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای اظهار داشت: از همه شما برادران گرامی بسیجی در مجتمع سایت هسته ای نطنز سایت منتسب به شهید احمدی روشن تشکر می کنم که همواره به ما لطف داشته اید و دلجویی ها و دلگرمی های شما دانشجویان بسیجی بود که تا حدی نبود مصطفی را برای ما قابل تحمل کرد.


وی در ادامه با اشاره به آیه قرآن که خداوند تبارک و تعالی می خواهد مستضعفین را وارثان روی زمین قرار دهد گفت: شما عزیزان نمونه بارز وارثان و امامان روی زمین هستید و این بسیج و سپاه بود که کشور را از تلاطم های طبیعی بعد از انقلاب اسلامی نجات داد و مردم را به سوی فلاح و رستگاری و کشور را به سوی قله های بلند علم و هنر راهنمایی کرد.


پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: شما پرچمی را که در دست افسران و سربازان این جبهه بود هنوز به زمین نخورده برداشته و جبهه تازه و خاکریز مستحکم تر بنا کردید و با علم و جوانمردی و انسان دوستی خود این جبهه را اداره کرده و خواهید کرد.


وی ادامه داد: اگر ما تنها هستی مان مصطفی را در راه خداوند تبارک و تعالی از نظر جسمی و روحی و فرهنگی و تربیتی پرورش داده و به این مرحله رساندیم زحمات ما به هدر نرفت و همچنین زحماتی که مصطفی و امثال او از شهدای گرانقدر هسته ای در جهت آرمان ها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران متحمل شدند به ثمر نشسته و خداوند اجر محسنین را ضایع نمی کند.


رحیم احمدی روشن تصریح کرد: از طرف دیگر ثابت کردیم که دشمنان ما از احمق ترین افراد روزگار هستند چه دشمنان داخلی و چه خارجی که حماقت کردند و احساسشان بر این بود که اگر جوانان نخبه را ترور و شهید کنند مردم ایران پاپس می کشند و دیگر کسی این راه را ادامه نخواهد داد.


پدر شهید مصطفی احمدی روشن ادامه داد: آنها خیال می کردند مردم ایران بالاخص جوانان و دانشمندان هسته ای ما عقب نشینی می کنند اما دیدیم که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه بسیاری از جوانان ما تغیر رشته داده و فیزیک هسته ای را انتخاب کردند این مسئله تنها یک شعار نبود بلکه با شعور و عمل همراه بود.


وی افزود: واقعیت این است که دشمنان مسئله شهادت را در شریعت اسلام بالاخص تشیع سرخ علوی درک نکرده و نمی دانند چه معنایی دارد و جوانان ما به استکبار جهانی فهماندند که شهادت یعنی یک زندگی تازه و تزریق خون نو در کالبد و رگ های جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری خون این جوانان انقلاب را بیمه کرد.


پدر شهید مصطفی احمدی روشن با اشاره به سخن امام راحل و با بیان اینکه ملتی که بیست میلیون بسیجی دارد به سلطه کشیده نمی شود افزود: شهادت مصطفی به ویژه در قشر جوان و دانشجو انقلاب ایجاد کرد و عمل بسیار آموزنده ای برای تمام دنیا بود ما خدا را شکر می کنیم که در سالگرد شهید مصطفی احمدی روشن در خدمت شما برادران عزیز در قالب بسیج بودیم و دلمان به این خوش است که اگر مصطفی از بین ما رفته شما جوانان هستید.


رحیم احمدی روشن در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: عقیده قلبی من این است که بعد از مصطفی جوانان عزیز ایران اسلامی هستند که نقش مصطفی را برای ما بازی می کنند و اگر ما یک شهید تقدیم خداوند کردیم خداوند متعال میلیون ها مانند شهید را به ما هدیه کرد و برای همه شما آرزوی سلامتی و سعادت دارم.







۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن