تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813368545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید استاندار البرز از موسسه رازی / ضرورت حمایت از تحقیق و پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی یکی از مراکز مهم علمی، تحقیقاتی و تولیدی ایران و جهان به شمار می رود که در طول 90 سال فعالیت دستاوردهای علمی بزرگی را به نمایش گذاشته است.
استاندار البرز گفت: تحقیق و پژوهش دو رکن اساسی در پیشرفت و توسعه است.
سید حمید طهایی ظهر امروز از موسسه رازی و بخش های مختلف این موسسه تحقیقاتی بازدید به عمل آورد.
وی در این بازدیدها ضمن تأکید بر حمایت از این موسسه و نقش مهم فعالیت های موسسه رازی در ارتقای سلامت کشور افزود: این موسسه با تولید واکسن های انسانی و دامی گامی بسیار مهم را در ارتقای سلامت کشور برداشته و می تواند سهم مهمی را در از بین رفتن بسیاری از بیماری ها داشته باشد.
استاندار البرز با بیان اینکه طی سال های گذشته فلج اطفال به عنوان دغدعه ای برای جامعه بود افزود: امروز با تولید واکسن فلج اطفال این بیماری به طور کامل در کشور ریشه کن شده است و توانسته با انبوه سازی تولید، این واکسن را به کشورهای دیگر نیز صادر کند.
طهایی در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه تحقیق و پژوهش دو رکن اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است ادامه داد: باید مسیر فعالیت و تلاش محققان و پژوهشگران را بیش از پیش فراهم کنیم و با حمایت از این قشر آنان را تشویق و ترغیب به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی کنیم.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه در سایه تحقیق و پژوهش بوده ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۲۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن