تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این ربات شما را پیر می کند +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
این ربات شما را پیر می کند +عکس




ربات مورد بحث در اصل یک نسخه شبیه سازی شده از استخوان بندی خارجی بدن انسان است که پس از پوشیدن آن، احساس خواهید کرد ضعیف تر شده و خیلی کند حرکت می کنید و قادر نیستید همانند یک انسان سالم و جوان تحرک داشته باشید.





وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: وقتی در مورد ربات ها اخباری می شنویم در بیشتر مواقع بر قدرت و سرعت زیاد آنها تاکید می شود اما در نمایشگاه CES امسال نمونه عجیبی از نوعی تن پوش رباتیک به نمایش گذاشته شد که دقیقا هدفی برعکس آنچه بیان کردیم دارد.


با R70i سایبورگ شوید تا دوران پیری خود را تجربه نمائید



تن پوش مورد بحث در اصل یک نسخه شبیه سازی شده از استخوان بندی خارجی بدن انسان است که پس از پوشیدن آن، احساس خواهید کرد ضعیف تر شده و خیلی کند حرکت می کنید و قادر نیستید همانند یک انسان سالم و جوان تحرک داشته باشید. دقیقا هدف از این ربات پوشیدنی نیز همین بوده، یعنی قرار است کهولت سن را به افراد جوان نشان دهد تا کاملا حس کنند پس از پیری دچار چه عارضه هایی خواهند بود.

این محصول R70i نام داشته و ساخته کمپانی Genworth است. برای پوشیدن آن باید ابتدا یک لباس یکسره آبی رنگ به تن کنید و سپس بر روی آن پوششی به شکل استخوان بندی بدن انسان را بپوشید که حدود 18 کیلوگرم وزن دارد. در این لباس 4 جفت مفصل موتوری تعبیه گشته که با فشار دکمه اختصاصی، ورم مفاصل و ضعف عضله های بدن را برای فرد شبیه سازی می نمایند.



با R70i سایبورگ شوید تا دوران پیری خود را تجربه نمائید



کاربر با پوشیدن آن احساس می کند حرکت کردن برایش دشوار گشته و نمی تواند به درستی کارهای موردنظرش را به انجام برساند. این لباس یک عدد کلاه نیز دارد که به یک جفت هدفون و آکیلس ریفت مجهز گشته تا حس کم شنوایی و کم بینایی را به فرد منتقل نمایند. این هدفون ها مشکلاتی همانند سنگین بودن یا وز وز گوش را شبیه سازی می نمایند و حتی می توانند زبان پریشی (فقدان کامل قدرت در به کار بردن و فهم واژه ها که در اثر آسیب مغزی ایجاد می گردد) را نیز به فرد القاء نماید.

همزمان با آکیلس ریفت، نمونه ای از عینک های واقعیت مجازی که بر اساس اهداف کمپانی سازنده دستکاری شده اند نیز روی چشمان فرد قرار داده می شوند تا روی بینائی او تاثیر بگذارند. این عینک ها در جلوی خود دوربین هایی برای ضبط آنچه جلو چشمانتان می بینید، دارند که بلافاصله روی نمایشگر موجود در مقابل چشمان کاربر، تصاویر ثبت شده را نمایش می دهند. از آنجا که این عینک ها رابط میان چشم و دنیای بیرونی محسوب می گردند، قادرند تصاویری که مشاهده می نمائید را دستکاری نمایند. مثلا بیماری هایی همانند آب مروارید یا داشته لکه سیاه در میدان دید یا کم بینائی را برای کاربر شبیه سازی نموده و باعث می شوند تا فرد تصویر واضحی از محیط پیرامون خود نداشته باشد.

هدف از ساخت R70i احساس همدردی و درک بیشتر جوانان نسبت به افراد مسن بوده زیرا هیچ کسی نمی تواند تا وقتی در شرایط دیگران قرار نگرفته به درستی آنها را درک نماید.






تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن