تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802652799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سرمایه‌گذاری مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری خبر داد پرداخت 7 میلیارد ریال وام به خانوارهای مناطق محروم روستایی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سرمایه‌گذاری مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری خبر داد
پرداخت 7 میلیارد ریال وام به خانوارهای مناطق محروم روستایی
معاون سرمایه‌گذاری مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری گفت: به هر 25 خانوار روستایی مبلغ هفت میلیارد ریال وام پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فارس: پرداخت 7 میلیارد ریال وام به خانوارهای مناطق محروم روستایی



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مهرداد پارسا ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های مشارکتی توسعه روستایی شهرستان دشتی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح‌های مشارکتی توسعه روستایی کاهش تورم، اشتغال‌زایی، کارآفرینی جمعی، افزایش توان اقتصادی و بهبود معیشت مردم است. معاون سرمایه‌گذاری مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری افزود: کمک به فعال‌سازی اقتصاد و خروج از رکود اقتصادی، زودبازده بودن طرح و کم‌هزینه بودن برای دولت، کنترل و مهاجرت روستائیان به شهرها، کمک به حفظ امنیت جامعه خصوصاً  در مناطق مرزی، ایجاد و تقویت حس خودباوری و خوداتکایی بخش از اهداف طرح‌های مشارکتی است. وی افزایش بهره‌وری و تکمیل زنجیره‌ای ارزش تولید، کاهش هزینه‌های مربوط به عدم نفع از بهره‌وری مناسب از آب، خاک، منابع طبیعی و معدن، کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مهاجرت، تقویت احساس تعلق و پیوند اهالی روستا به تولید و اقتصاد روستایی را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد. پارسا یادآور شد: چنانچه مردم بتوانند واحدهای تولید را راه‌اندازی کنند هیچ محدودیتی نخواهد داشت. وی افزود: همه فعالیت‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، خدماتی، بازرگانی و گردشگری که متناسب بااستعداد و نیاز منطقه روستایی و عشایری است باید شناسایی شود. پارسا تأکید کرد: این طرح‌ها باید دارای توجیهی فنی، مالی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی با رویکرد توجه به تکمیل زنجیر تولید تا مصرف و بازار فروش باشد. معاون سرمایه‌گذاری مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری گفت: در طرح یادشده دولت به میزان چهار برابر آورده روستاییان، تسهیلات با کارمزد سه درصد پرداخت می‌کند. وی افزود: برای روستاهای مرزی این تسهیلات 9 برابر آورده روستائیان و با کارمزد صفر است و این تسهیلات با بازپرداخت دو سال دوران مشارکت، یک سال تنفس و از سال چهارم به مدت پنج سال انجام می‌شود.
پارسا خاطرنشان کرد: در این طرح به هر 25 خانوار مبلغ هفت میلیارد ریال وام پرداخت می‌شود و روستاییان باید 40 درصد آورده داشته باشند و 60 درصد مابقی به‌صورت وام به آن‌ها پرداخت می‌شود.
وی بیان داشت: اگر 50 خانوار روستایی 35 درصد آورده داشته باشند دولت 65 درصد مابقی را تأمین و تا سقف 10 میلیارد ریال تسهیلات خواهد داد. پارسا اضافه کرد: اگر تعداد خانوارها  به 100 خانوار برسد مشارکت مردم 30 درصد و دولت 70 درصد و سقف تسهیلات نیز تا 20 میلیارد ریال افزایش می‌یابد.
وی یادآور شد: اگر تعداد خانوارها 150 خانوار باشد، سهم مردم 25 درصد و سهم دولت 75 درصد به‌ اضافه 30 میلیارد ریال سقف تسهیلات ارائه خواهد شد. پارسا تصریح کرد: اگر تعداد خانوارها به 200 خانوار برسد میزان مشارکت مردم 5 درصد کاهش و سهم دولت 5 درصد افزایش می‌یابد ضمن آنکه سقف تسهیلات نیز به 40 میلیارد ریال می‌رسد.
وی ادامه داد: حال اگر تعداد خانوار بیش از 200 خانوار باشد سهم مشارکت مردم 20 درصد و دولت نیز 80 درصد است اما در اینجا سقف تسهیلات نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تسهیلات ارائه می‌شود.  

94/10/21 - 15:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن