تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814597965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین نمایشگاه دام ، طیور، آبزیان و صنایع و تجهیزات وابسته


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نهمین نمایشگاه دام ، طیور، آبزیان و صنایع و تجهیزات وابسته
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : نهمین نمایشگاه دام ، طیور، آبزیان و صنایع و تجهیزات وابسته در قزوین برگزار خواهد شد .


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نیاز علی ابراهیمی پاک با بیان این مطلب افزود : این نمایشگاه از تاریخ 22 لغایت 25 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز با حضور 40 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع برپا می شود.

وی اظهار داشت : مشارکت کنندگان در این نمایشگاه 26 درصد در بخش دامپروری و نهاده ها، 66 درصد در بخش تجهیزات دامپروری و هشت درصد در بخش دامپزشکی از استانهای تهران،اصفهان، قزوین،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی،البرز و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ؛ اهداف برپایی این رویداد اقتصادی را ؛  ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان برشمرد.

ابراهیمی پاک تصریح کرد : همچنین طراحی، تولید و ساخت انواع دستگاههای بسته بندی علوفه، داروهای دام و طیور، مرغداری پرورش پولت، خوراک دان، پسته، کشاورزی، تخم مرغ، تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی صنعتی، اتوماسیون مرغداری از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

گفتنی است ؛ این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از ساعت 15الی 21 پذیرای بازدید علاقه مندان و متخصصان است.





۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن