تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری در بخش مسکن در 20 سال گذشته چهار برابر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سرمایه گذاری در بخش مسکن در 20 سال گذشته چهار برابر شده است معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: در حالی که رشد سرمایه گذاری در کشور در 20 سال گذشته 1.6 درصد افزایش یافته، میزان سرمایه گذاری در بخش مسکن چهار برابر شده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ دي ساعت 10:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدحمید کلانتری در همایش تعاونی های مسکن افزود: مسکن در آرامش و امنیت خانوارها جایگاه ویژه ای دارد و همواره بعنوان سرپناه مهمی برای افراد جامعه است.
وی گفت: درحالی که هم اکنون 21 میلیون خانواردر کشور وجود دارد، 21 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور داریم و این نشان دهنده بیشتر بودن واحدهای مسکونی از تعداد خانوارها است.
وی با بیان اینکه ارزش اقتصادی مسکن در جامعه بعنوان کالای اقتصادی بر کسی پوشیده نیست، افزود: در 20 سال گذشته قیمت زمین در کشور 120 برابر شده در حالی که شاخص افزایش عمومی قیمت ها در این مدت در کشور 48 برابر شده است.
کلانتری اظهار داشت: برخی از کارشناسان مسکن معتقدند اکنون معادل 20 میلیارد دلار در کشور خانه های مسکونی خالی وجود دارد که از این سرمایه های بزرگ بخوبی استفاده نمی شود.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تخریب زودهنگام واحدهای مسکونی در کشور انتقاد کرد و گفت: در 10 سال اخیر، تخریب واحدهای مسکونی 20 تا 25 ساله، 27 میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مجموع 26 هزار تعاونی مسکن در سراسر کشور تشکیل شده که هم اکنون 14 هزار تعاونی بدلیل مسائلی مختلفی از جمله پایان پروژه های مسکن، فعالیتی ندارند اما 12 هزار تعاونی همچنان در حوزه مسکن به فعالیت خود ادامه می دهند.
کلانتری با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تعاونی های مسکن دو میلیون و 700 هزار واحد مسکن را در دست احداث قرار داده اند، گفت: یک میلیون و 700 هزار واحد مسکونی به اعضا تعاونی های مسکن تحویل شده و یک میلیون واحد دیگر در دست ساخت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن