تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی طرح جامع اشتغال جوانان در ستاد ساماندهی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بررسی طرح جامع اشتغال جوانان در ستاد ساماندهی
کد خبر: ۵۶۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ - 11 January 2016


معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان استان تهران گفت: بر اساس آخرین تصمیم‌ اتخاذ شده درستاد ساماندهی امور جوانان استان، قرار شد دستگاه‌های عضو طرحی جامع در زمینه اشتغال جوانان ارائه دهند چراکه مهمترین مشکل جوانان در حال حاضر اشتغال است.

به گزارش ایسنا، فاطمه سلیمی افزود: تا کنون طرح‌های زیادی در کشور در زمینه اشتغال جوانان ارائه شده ولی نتیجه‌بخش نبوده است بنابراین استانداری تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تاکید کرده که طرحی جامع از سوی دستگاه‌ها ارائه شود.

وی در ادامه گفت: تاکنون از بین 18 دستگاه عضو 10 دستگاه طرح‌های خود را درباره اشتغال جوانان ارائه داده‌اند و ما منتظر طرح‌های سایر دستگاه‌ها هستیم. امیدواریم بتوانیم در ماه جاری طرح‌ها را جمع آوری و در جلسه بعدی ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران مطرح کنیم.

سلیمی درباره وضعیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان تهران اظهار کرد: استان تهران سمن‌های توانمندی دارد که بیشتر آنها از توانایی علمی بالایی برخوردارند و بعضی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان نیازی به کمک استانداری تهران ندارند و حتی در برگزاری برخی امور مانند برگزاری کلاس‌ها با آنها همفکری می‌کنیم اما برخی دیگر از ما توقع کمک دارند ولی به علت محدودیت‌های مالی امکان انجام این کار را نداریم.

وی با بیان اینکه پس از ادغام سازمان‌های تربیت بدنی و ملی جوانان تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان کاهش یافت،گفت: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که از حدود 400 سمن جوانان استان تهران، 20 سازمان مردم نهاد توانستند به فعالیت خود ادامه دهند البته از ابتدای سال جاری تعداد سمن‌های استان‌ تهران افزایش یافت به گونه‌ای که اکنون 44 سازمان مردم نهاد جوانان در تهران در حال فعالیت هستند.

سلیمی در پایان گفت: بیشتر این سمن‌ها در زمینه‌های فرهنگی، تاریخی، مذهبی، اجتماعی و امور خیریه فعالیت می‌کنند البته قصد افزایش تعداد سمن‌ها را داریم.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن