تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816919237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله ترامپ به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
حمله ترامپ به ایران




نامزد گستاخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه ادعا‌های بی‌اساسش، کشورمان را به ساخت بمب هسته‌ای متهم کرد.





باشگاه خبرنگاران جوان: نامزد گستاخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه ادعا‌های بی‌اساسش، کشورمان را به ساخت بمب هسته‌ای متهم کرد.

دونالد ترامپ در نطق انتخاباتی در نوادا، در انتقاد از عملکرد کنونی دولت آمریکا، با تکرار ادعاهای بی‌اساسش درباره کشورمان گفت: «یکی از اشتباهات ما این بوده که ایران را یک شبه قدرتی بسیار بسیار بزرگ بدل کرده‌ایم، به قدرتی تروریستی. آن‌ها یکصد و پنجاه میلیارد دلار پول (ناشی از لغو تحریم‌ها) گرفتند. نظارت و بازرسی (تاسیسات هسته‌ای) هم که با خودشان است.»
 
ترامپ با تمسخر، به نشانه گفتگوی تلفنی با مقامات ایران مشت خود را کنار گوشش گرفته و گفت: «ما شنیده‌ایم شما دارید بمب اتمی و فلان چیز و فلان چیز را می‌سازید. آهان. بسیار خب. ما بررسی می‌کنیم و فردا با شما تماس می‌گیریم. روز بعد. زنگ زنگ. سلام. بفرمایید اینجا ایران است. اوه شمایید؟ آه، نه ما بمب نمی‌سازیم. بسیار خب، ممنون که به من خبر دادید.»

وی سپس ادامه داد: «ببینید ما تا چه اندازه احمق هستیم. ما به آن‌ها مهلت ۲۴ روزه برای بازرسی از تأسیسات خودشان می‌دهیم، که هیچ وقت هم شروع نمی‌شود. این نیز مسخره است. در عوض، ما حتی زندانی‌ها و گروگان‌های خودمان را نیز پس نمی‌گیریم. ما آن‌ها را پس نمی‌گیریم چون در زمان مذاکرات حتی برای آن درخواست هم نکردیم.»

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه ادعا‌هایش افزود: این توافق برای چه مدت ادامه داشته است؟ این توافق مادام العمر ادامه داشته است. می‌توانست توافقی یک روزه یا یک هفته‌ای باشد، اما سالهاست که ما در حال مذاکره‌ایم. و تازه آن‌ها توافق را نقض هم کرده‌اند، آیا این را شنیده‌اید؟ دولت هم خجالت می‌کشد این توافق را برهم بزند. چرا؟ به این دلیل که، شما چگونه می‌توانید توافقی را که هنوز جوهر امضایش خشک نشده، برهم بزنید؟ اما این توافق تا همینجا هم با آن موشک‌ها و کارهای دیگر ایران، نقض شده است.

ترامپ خطاب به مذاکره کنندگان هسته‌ای آمریکا گفت: باید از‌‌ همان ابتدا می‌گفتید که ما افراد بزرگی را پیش شما گروگان داریم. ضمناً این را هم بگویم که ایرانی‌ها مذاکره کنندگان قدری هستند. شما باید می‌گفتید که ما گروگان‌هایمان را می‌خواهیم. آن‌ها قبول نمی‌کردند و شما هم می‌گفتید خداحافظ و به آمریکا و یا هر جهنمی که دوست داشتید برمی گشتید. سپس تماس تلفنی می‌گرفتید و تحریم‌ها را دو برابر می‌کردید. در آن صورت، ظرف ۴۸ ساعت با شما تماس گرفته می‌شد و به شما گفته می‌شد که ما مفتخر خواهیم بود که گروگا‌‌نهایتان را به شما برگردانیم!

وی گفت: من ۹۹ و حتی ۱۰۰ درصد تضمین می‌کنم که با این روش، گروگان‌ها را باز پس می‌گرفتیم. وقتی ما به مذاکره کنندگانمان گفتیم چرا این کار را نکردید؟ گفتند ما نمی‌خواستیم مذاکرات را دچار پیچیدگی کنیم.







تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن