تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820932203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایت حامی یکی از مسئولان دولتی استان به کُما رفت


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: شنیده های خبری گام نیوز حکایت از این دارد که تخلفات مطبوعاتی شامل حال این سایت شده و به نظر می رسد به حالت فیلتر درآمده باشد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از "گام نیوز"، رشد قارچ گونه سایت ها در جهان، این کره خاکی را به دهکده ای بزرگ از اطلاعات تبدیل کرده است و روزانه شاهد افزایش این مهم هستیم .
استان بوشهر نیز که یکی از سرآمدان این مساله است امروزه با حدود 200 سایت خبری در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی مردم! از بسیاری از استان های کشور گوی سبقت را حداقل در آمار ربوده است و روز به روز به آمار این سایت ها نیز افزوده می شود، بگذریم که تا چه اندازه این سایت ها تاثیر گذار و به رسالت اصلی خود می پردازند و در مسیر تقوای رسانه ای گام برمی دارند .
چندی پیش یکی از همین رسانه های دوم خردادی استان بوشهر که گفته می شد متعلق به اطرافیان یکی از مسئولین ارشد استان بوشهر است، با تبلیغاتی عظیم و با بودجه ای قابل توجه فعالیت خود را برای ورود به این عرصه خطیر اعلام کرد .
در ابتدای کار این سایت بسیاری از تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر غرق در تبلیغات این سایت شد. سایتی که با شروع فعالیت خود مشخص شد بودجه ای کلان پشت آن را گرفته و حمایت و سرمایه های فراوانی برای فعالیتش در نظر گرفته شده است که یک نمونه ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

دوشنبه ، ۲۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن