تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819131301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین کاروان نذر کتاب به روستای سقزچی می رود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گفته مهدوی، دومین کاروان نذر کتاب با مشارکت خیرین، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل ورزش و جوانان، امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، هلال احمر شهرستان اردبیل، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی نمین و اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.
مدیر اجرایی دومین کاروان نذر کتاب گفت: به دنبال استقبال مردم از کاروان نذر کتاب، اعضای انجمن مهر امید در قالب دومین کاروان نذر کتاب به روستای سقزچی نمین می رود.

به گزارش تابناک اردبیل ، ابراهیم ابراهیمی در جلسه هماهنگی دومین کاروان نذر کتاب با اعلام این خبر افزود: این کاروان روز چهارشنبه 23 دی ماه به این روستا رفته و به کتابخانه دبستان شهید رضائیان کتاب هایی اهدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در کاروان نذر کتاب، کتاب های جمع آوری شده به مناطق محروم و کتابخانه های کم برخوردار اعطا خواهد شد، ادامه داد: کتاب های اهدای شده به مدرسه شهید رضائیان روستای سقزچی با مشارکت خیرین و برخی دستگاه های استان تهیه شده است.
ابراهیمی افزود: در این کاروان بیش از 200 نسخه کتاب به کتابخانه این دبستان اعطا خواهد شد و تلاش بر این است که کتاب ها برای رده سنی دانش آموزان ابتدایی مفید باشد.
مدیر اجرایی دومین کاروان نذر کتاب با بیان اینکه مسیر توسعه فرهنگی از راه مطالعه و ارتقای آگاهی هموار می شود، تشریح کرد: انجمن مهر امید در راستای اهداف فرهنگی خود ابتکار کاروان نذر کتاب را راه اندازی کرد تا در ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]
دومین کاروان نذر کتاب به روستای سقزچی می رود



دومین کاروان نذر کتاب به روستای سقزچی می رود






دوشنبه ، ۲۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن