تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 1500 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی: جذب 1500 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از جذب یک هزار و 531 حامی جدید برای ایتام این استان از ابتدای تاکنون خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ دي ساعت 22:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: این خیرین حمایت بیش از دو هزار و230 یتیم را برعهده دارند.
وی با بیان اینكه اجرای طرح خداپسندانه اکرام ایتام در طول ایام سال ومناسبت های مختلف ادامه دارد گفت : خیرین می توانند برای مشاركت در طرح اکرام به مراکز نیکوکاری و مدیریت های کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند و با حمایت از ایتام در این امر خداپسندانه مشاركت داشته باشند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ،  با اشاره به اینکه این خیرین با حمایت ایتام ماهیانه مبلغی به طور میانگین 200 هزار ریال به حساب ایتام واریز می کنند افزود : این خیرین علاوه بر واریز مبلغ ماهیانه می توانند در دیگر نیاز های ایتام از قبیل پوشاک ، لوازم خانگی ، جهیزیه ، نوشت افزار و غیره مشاركت داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، جذب حامیان ایتام را از طریق حامیان خارج از استان توسط رابطان و سر رابطان را برشمرد .
سلیمی، شمار ایتام استان را 5 هزار نفر عنوان کرد و متذکر شد: یتیمان زیر 18 سال این نهاد 3 هزار و 400 نفر هستند که 41 نفر آنها فاقد حامی هستند.
وی  همچنین تعداد حامیان این ایتام را 24 هزار و366 نفر برشمرد و اضافه کرد: این حامیان داخل و خارج از استان هستند که به صورت ماهیانه ایتام را مورد حمایت قرار می‌دهند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن