تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد معاون استاندار از نوع برخورد مدیران با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انتقاد معاون استاندار از نوع برخورد مدیران با مردم
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مدیرانی که پشت در اتاق‌های خود تنها یک روز را در هفته برای ملاقات تعیین کرده‌اند، گفت: تعیین وقت ملاقات یک روزه مدیران با مردم کار شایسته‌ای نیست.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛فتاح محمدی در نشست مدیران حراست و بازرسی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه وجودی حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: وظیفه آن‌ها و همه دستگاه‌های نظارتی مراقبت از روند صحیح کارها و اقدامات در دستگاه‌های مختلف و ادارات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دیگر وظایف این دو دسته از کارکنان در ادارات ایجاد سلامت اداری و پیشگیری از وقوع مشکلات است.

این مسئول گفت: اولین اقدامی که می‌توانند در ادارات و دستگاه‌ها انجام دهند شناخت آسیب‌ها و آفت‌ها در ساختار اداری است.

وی یک بخش از وظایف بازرسی‌ها و حراست‌ها را ارتباط با درون سازمان و بخش مهم دیگر را ارتباط مردمی دانست و گفت: منظور ما از برگزاری چنین جلساتی ارتباط با مردم و بیرون است.

محمدی در ادامه اظهارات خود گفت: حراست‌ها و ارزیابی‌ها باید بر نحوه عملکرد و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و مدیران به مردم نظارت داشته باشند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دو هدف اساسی حراست‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف کلان و راهبردی و دیگری اهداف عملیاتی و اجرایی است.

وی به اهداف کلان حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: محافظت از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ادارات از اهداف کلان و راهبردی است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراهی و مساعدت مدیران همراه با اطلاع‌رسانی دقیق در ادارات و یادآوری نقاط ضعف و قوت بدون مچ‌گیری از دیگر اهدافی است که حراست‌ها و بازرسی ادارات دارند.

محمدی در ادامه یکی از وظایف مهم دیگر را آشنا کردن مدیران با قوانین مزایده‌ها و مناقصه‌ها ذکر کرد و گفت: باید برای جلوگیری از تخلفات مالی ناخواسته، حراست‌ها و بازرسی‌ها وظیفه خود را انجام دهند.

وی در ادامه با انتقاد از مدیران و مسئولانی که پاسخگوی مردم نیستند، اظهار کرد: این که برخی مدیران پشت درب اتاق خود تنها یک روز را برای ملاقات معرفی کرده‌اند کار درستی نیست.

انتهای پیام /پ




















اشتراک گذاری












مطالب مرتبط

ایجاد مشاغل خانگی برای شناسایی ظرفیت زنان روستایی کشور
همکاری ‌ادارات در برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی
بسیاری از ادارات بویراحمد در هزینه‌های جاری خود مانده‌‌اند
افزایش میزان بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد













۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن