تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهاسازی ۳۲۷ دستگاه خودرو از محاصره برف در محورهای استان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از رهاسازی ۳۲۷ دستگاه خودروی زمین گیر شده در برف و کولاک در محورهای کیاسر و هراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران, مهدی ولی پور اظهار داشت: در پی بارش برف و یخبندان محورهای مواصلاتی کوهستانی به ویژه هراز و کیاسر تیم های امداد ونجات این جمعیت با تجهیزات کامل در محورهای مزبور مستقر شدند.
وی افزود: این گروه ضمن رهاسازی 327 دستگاه خودروی زمین گیر شده، نسبت به ارائه کمک های مورد نیاز به بیش از هزار و 300 نفر از سرنشینان خودروهای مزبور اقدام کردند.
ولی پور با اشاره به اینکه بیشترین بارش برف در منطقه امام زاده هاشم(ع) تا آب اسک آمل بوده است، تصریح کرد: این بارش در منطقه مذکور به 70 سانت تا یک متر مربع رسید که در منطقه پلور بدلیل بارش باران سطح ارتفاع برف کاهش یافت.
وی، علت ایجاد ترافیک 15 دستگاه خودرو شب گذشته در محور هراز را عدم بستن زنجیر چرخ خودروها و اطلاع رسانی پلیس راه به سرنشینان عنوان کرد و گفت: برای رهاسازی این خودروها عوامل راهداری با پاشیدن نمک و بازسازی محور به سرنشینان کمک رسانی شد.
مدیرعامل هلال احمر مازندران با بیان اینکه برای رهاسازی محور هراز هم اکنون 16 دستگاه سبک و سنگین مشغول و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

یکشنبه ، ۲۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن