تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804923108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه کنیم از دیدن قبض موبایل شوکه نشویم؟/ راه های مسدودسازی سرویس های ارزش افزوده و پیامک تبلیغاتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


چه کنیم از دیدن قبض موبایل شوکه نشویم؟/ راه های مسدودسازی سرویس های ارزش افزوده و پیامک تبلیغاتی جامعه > مشکلات مردم - برخی از شهروندان به سرویس مشکلات مردم گلایه کرده اند مبالغ زیادی به عنوان سرویس خدمات ارزش افزوده روی قبض تلفن همراه آنها وارد می شود که نمی دانند چیست.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرویس های ارزش افزوده، تبلیغات پولی یا خدماتی که در ازای ارائه آن، هزینه ای روی قبوض موبایل مشترکان تلفن همراه اضافه می شود، این روزها باعث اعتراض تعداد زیادی از کاربران سرویس مشکلات مردم شده.
با وجودی که بارها در این باره گزارشهای متنوعی منتشر کردیم تا مشترکان متوجه باشند بی دلیل، پیشنهادی که روی تلفن همراهشان می آید را تایید نکنند، باز هم برخی از مشترکان می گویند در پایان ماه از دیدن قبض موبایلشان، شوکه می شوند و نمی دانند با این قبض و سرویسی که دریافت نکرده اند، چه کنند.
جم، یکی از این مخاطبان است که در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته: باسلام وتشکر ازاین روشی که برای رسیدکی گذاشتید.مشترک همراه اول باشماره...هستم درسال گذشته با پیام اینکه برای صرفه جویی درمصرف کاغذ موافقت خودرابرای این پیام اعلان نمودم بعد ازآن مبلغ صورتحساب پیامکی پرداخت ولی بامبالغ سردرگم درماه گذشته به علت بدهی قطع بودکه 18 اذرماه پرداخت کردم حدودا1ماه قطعی داشتم 1دی پیام دادند 20100 تومان صورتحسابم شده. هرجورمحاسبه میکنم نباید اینقدرباشد به سایت همراه اول رفتم صورتحساب پایان دوره رازدم که تا امروز16 دی 40400 تومان حسابم شده که ازاین مبلغ نزدیک 30هزارتومان ارزش افزوده توی فاکتور زدند توی یکماه. این مبلغ آیا نوعی کلاه برداری نیست؟ رفتم مخابرات میگویند اس ام اس تبلیغاتی را قطع کن حتما دستت به تایید حمایت ازفوتبالیسها خورده انها هم بپای شما حساب میکنند! با وجودی که بارها در این باره توضیح داده شد، ولی به دلیل پیگیری اپراتور همراه اول در خصوص این کامنت، برای چندین بار، روشهای مسدودسازی تبلیغات پیامکی و سرویسهای ارزش افزوده بازگو می شود.
مروری بر راهکارهای ارائه شده از سوی اپراتورهای مختلف نشان می دهد برای مسدودسازی تبلیغات پیامکی تلفن همراه و سرویس های ارزش افزوده می توان از روشهای ساده زیر استفاده کرد:
روش اول:
برای عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، راهکارهایی وجود دارد که در این میان مشترکان اپراتور اول ارتباطی می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:
۱ - ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
۲ - شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
۳ - تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰
درباره دریافت پیامکهای تبلیغاتی در ایرانسل نیز اینگونه اعلام شده که ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکتهای ارسال‌کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان می‌توانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگویی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس کنند تا نسبت به شکایات آنان رسیدگی شود.
در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های این اپراتور را دریافت می‌کنند که درصورت عدم‌تمایل به دریافت آن نیز می‌توانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آن‌ها لغو شود. روش دوم:
در خط هایی که توسط اپراتور ایرانسل پشتیبانی می شود، راحتترین راه این است که مشترک کلمه stop را به ۸۲۸۲ اس ام اس کنید. به طور خودکار سرویس همه ارزش های افزوده را دارد می تواند مشاهده کنید و در کنار آنها نیز کد لغو هر کدام را هم می توانید ببینید و با اس ام اس کردن کد لغو، می توانید هر سرویس ارزش افزوده ای را که خواستید، غیرفعال کنید.
همچنین در سیم کارتهای اپراتور اول، مشترکان با تماس تلفنی، حذف پیامک‌ها را به سامانه 9990 اعلام کنند یا می توانند پیامکی به شماره 8999 ارسال و درخواست عدم ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خود را عنوان کنند.
۲۳۲۳۱  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - همراه اول - تلفن همراه -




یکشنبه 20 دی 1394 - 13:16:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن