تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815084198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع ۷۲ حریق و حادثه بر اثر شدت وزش باد گرم در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وقوع ۷۲ حریق و حادثه بر اثر شدت وزش باد گرم در رشت
مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری رشت با اشاره به وقوع ۷۲ حریق و حادثه بر اثر شدت وزش باد گرم در رشت گفت: همچنان تماس‌ها با سازمان آتش‌نشانی در حال افزایش است.
بابک رمضانی با اشاره به وقوع بیش از 72 حریق و حادثه در شهر رشت، افزود: 3 مورد حریق منزل مسکونی در این مدت گزارش شد که مأموران آتش‌نشانی توانستند مصدومان را از دود ناشی از حریق نجات دهند.مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه در این مدت 8 مورد ریزش آوار و سقوط اجسام از ارتفاع مانند سقف و حلب گزارش شده است، گفت: 5 مورد سقوط درخت از صبح امروز تا به این ساعت در سطح شهر رشت به این سازمان گزارش داده شده است. رمضانی با بیان "همچنان تماس‌های زیادی با آتش‌نشانی داریم" تصریح کرد: بیشتر این تماس‌ها درباره حریق علفزار است که برخی از این علفزارها در مجاورت منازل مسکونی قرار دارند.وی تأکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم در زمان وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت با آتش‌نشانی تماس بگیرند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن