تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بهشهر: مسئولان برنامه‌های ویژه دهه‌فجر را به فرمانداری اعلام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بهشهر:
مسئولان برنامه‌های ویژه دهه‌فجر را به فرمانداری اعلام کنند
فرماندار بهشهر با بیان اینکه جشن‎های انقلاب را پیش رو داریم، گفت: برای مناسبت‎های مختلف دهه فجر، مسئولان باید از همین حالا به فکر پروژه‎های آماده بهره‎برداری یا آغاز ساخت باشند و برنامه‏‎های خود را به فرمانداری اعلام کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان برنامه‌های ویژه دهه‌فجر را به فرمانداری اعلام کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، سیدخالق سجادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: حوزه بانوان در بهشهر فعالیت‎های خوبی داشته و در کارهای مدیریتی نیز نقشی فعال دارد، به‌طوری که در این‎‎دوره از ثبت‎نام کاندیداها برای مجلس شورای اسلامی، از 27 کاندیدای حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، سه نفر آنها از بانوان بودند. وی با اشاره به اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور افزود: شرکت در انتخابات اهمیت زیادی برای نظام اسلامی دارد، لذا باید افراد اصلح را برای این امور مهم انتخاب کنیم تا سرنوشت خوبی برای کشور و اقشار مختلف مردم رقم بخورد. فرماندار بهشهر با بیان اینکه جشن‎های انقلاب را نیز در پیش رو داریم، بیان کرد: برای مناسبت‎های مختلف دهه فجر، مسئولان باید از همین حالا به فکر پروژه‎های آماده بهره‎برداری یا آغاز ساخت باشند و برنامه‏‎های خود را به فرمانداری ارسال کنند. سجادی در پایان با اشاره به اینکه نباید منابع بیت‎المال را برای فعالیت‎های انتخاباتی استفاده کنیم، گفت: قوانین و دستورالعمل‎های سازمان به‎خوبی روشن است و انتخابات نیز مسیر خاص خود را دارد که نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت آن هستند. به گزارش فارس، سیدخالق سجادی که پیش از این سرپرست فرمانداری بهشهر بود، اکنون حکم فرمانداری خود را دریافت کرده و از امروز به‎طور رسمی فرماندار بهشهر است.

94/10/20 - 11:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن