تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرسنت‌های جدید از قراردادهای نفتی بیرون می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کرسنت‌های جدید از قراردادهای نفتی بیرون می‌آید
نماینده تهران گفت: امروز شاهد قراردادهای جدیدی هستیم که کرسنت‌های متفاوتی از آن بیرون می‌آید.

کرسنت‌های جدید از قراردادهای نفتی بیرون می‌آید
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون بررسی و تبیین «ابعاد اجتماعی و اقتصادی پرونده کرسنت و قراردادهای جدید نفتی» که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: سالهاست کشور در آتش اشتباهات گذشته می‌سوزد؛ مشکلات اقتصادی در کشور یک مسئله جدی و اساسی است و توجه به رفع آنها اولویتی است که باید با فوریت در دولت و مجلس پیگیری شود. وی ادامه داد: امروز اتفاقاتی رخ می‌دهد که آینده بسیار تاریکی را در فراروی کشور قرار می‌دهد، لذا روشنگری‌ها را برای پیشگیری از اشتباهات آینده در مورد قراردادهای نفتی انجام می‌دهیم. زاکانی افزود: اگر امروز اقتصاد مشکل اول کشور است و مردم در تنگنای معیشتی بسر می‌برند، باید گفت امروز دیگر پولی نداریم تا در کرسنت‌های 2 و3و4 هزینه کنیم و اینها اشتباهاتی است که آقای زنگنه و دوستانشان در حوزه نفت و گاز انجام دادند. وی با بیان اینکه دانستن حق مردم است، اظهارداشت: این وظیفه یک نماینده است مطالبی را که به نفع و صلاح کشور باشد را پیگیری و مطرح کند.نماینده تهران با اشاره به پرونده کرسنت تصریح کرد: امروز شاهد قراردادهای جدیدی هستیم که کرسنت‌های متفاوتی از آن بیرون می‌آید.
زاکانی تاکید کرد: محکومیت عناصر فساد در پرونده کرسنت قطعی شده است، اما وزارت نفت داعیه‌ای برای این محکومیت به دیوان لاهه ارائه نکرده و به واسطه این فساد افرادی مانند «حمید جعفر» که باب جدی و اساسی فساد را در کرسنت باز کردند محاکمه شوند.
وی بیان داشت: برخی کسانی که در پرونده کرسنت پول دریافت کرده‌اند امروز با طمع برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند.
این خبر تکمیل می شود...
   















اشتراک گذاری























۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن